Gå til innhold

Exen og samboeren forlot jenta vår i leilighet i Spania!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eksen min og hans nye samboer tok med seg jenta til Spania på charterferie, hun er 7 år. Jentungen fikk omgangsyke med oppkast og diare på formiddagen. Hun ble dratt inn i leiligheta på hotellet, de satte frem vann og gikk så ut igjen til stranda. Så da var en 7-åring syk og alene! Faren og damen kom inn igjen på ettermiddagen, dusjet og ordnet seg og gikk så ut igjen for å ta noen drinker i baren på hotellet....... Da jeg tok det opp med han så mente han at hun var gammel nok til å passe på seg selv.....(snakker om en mann på 40 her!)

Jeg fatter ikke at det er mulig!!!!! Er så sint at jeg holder på å gå i flint! Heldigvis gikk det bra, rent fysisk, men jenta har slitt endel psykisk etter at hun kom hjem. Hun er livende redd for at jeg skal gå i fra henne, tør ikke sove i senga si, og hun er så gammel at hun syntes det var skummelt å være alene......... Var ganske hjerteskjærende å høre henne si at hun var veldig flink til å rekke toalettet da hun måtte kaste opp, og hun drakk litt vann, og tilslutt så sovnet hun og trengte ikke å være redd mere...

Og ja, barnevernet er varslet, og eksen kommer aldri til å få ta med jenta på ferie mere!!!

Vil vel egentlig ikke noe med dette innlegget, bare ei real utblåsning...

Anonym poster: 50e5e058de6e4c73eea01ee159f0700e

• Liker 20
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

herregud! har en jente på 8,kunne ikke falt meg inn å la henne være alene.spesielt ikke på ferie og når hun er syk!

Anonym poster: 1e7884bc2266dfe2860c6b357d9efc0c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

herregud! har en jente på 8,kunne ikke falt meg inn å la henne være alene.spesielt ikke på ferie og når hun er syk!

Ts her;

Jeg har så vondt av henne!! Hun har vært i samtale med helsesøster, etter anbefaling fra BV, dette var skikkelig traumatisk for henne.

Fatter ikke at mennesker lar en forelskelse komme foran barnet sitt!

• Liker 6
Skrevet

Blir her dårlig... Plutselig ble min ex en drømmemann...

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ts;

Vært slutt mellom oss i mange år, og dette var den første utenlandsferien han tok med jenta. Men aldri mere sier jeg.......

Mulig jeg er litt overbeskyttende, men når mannen min og meg reiser på ferie med barna (har 1 sammen) så er alltid en av oss inne hvis et av barna er syke. Likedan drar vi aldri ut om kvelden og overlater de i leiligheten/på hotellrommet alene om kvelden. Har man barn så har man barn.......da legger man barna for kvelden og setter seg heller ute på verandaen for å få litt alenetid....

Nok engang, aldri mere!!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ts her;

Jeg har så vondt av henne!! Hun har vært i samtale med helsesøster, etter anbefaling fra BV, dette var skikkelig traumatisk for henne.

Fatter ikke at mennesker lar en forelskelse komme foran barnet sitt!

ja det kan jeg skjønne.kan ikke tenke meg hvordan det er engang.

MEN jeg synes det er bra du tar tak i det å gjør det du kan for jenta di :):klemmer:

Skrevet

Eksen min og hans nye samboer tok med seg jenta til Spania på charterferie, hun er 7 år. Jentungen fikk omgangsyke med oppkast og diare på formiddagen. Hun ble dratt inn i leiligheta på hotellet, de satte frem vann og gikk så ut igjen til stranda. Så da var en 7-åring syk og alene! Faren og damen kom inn igjen på ettermiddagen, dusjet og ordnet seg og gikk så ut igjen for å ta noen drinker i baren på hotellet....... Da jeg tok det opp med han så mente han at hun var gammel nok til å passe på seg selv.....(snakker om en mann på 40 her!)

Jeg fatter ikke at det er mulig!!!!! Er så sint at jeg holder på å gå i flint! Heldigvis gikk det bra, rent fysisk, men jenta har slitt endel psykisk etter at hun kom hjem. Hun er livende redd for at jeg skal gå i fra henne, tør ikke sove i senga si, og hun er så gammel at hun syntes det var skummelt å være alene......... Var ganske hjerteskjærende å høre henne si at hun var veldig flink til å rekke toalettet da hun måtte kaste opp, og hun drakk litt vann, og tilslutt så sovnet hun og trengte ikke å være redd mere...

Og ja, barnevernet er varslet, og eksen kommer aldri til å få ta med jenta på ferie mere!!!

Vil vel egentlig ikke noe med dette innlegget, bare ei real utblåsning...

Var akkurat dette jeg skulle råde deg til. Godt gjort av deg!

Hadde aldri i verden latt han ha jenta uten tilsyn igjen. For en elendig far!

Stakkars jenta di! Det ordner seg skal du se, godt hun har deg :klemmer:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvor dum går det an å være da? Stakkars jenta di , hun kommer til å måtte jobbe lenge med seg selv fremover :(

Herregud , sitte alene på et hotellrom , og ikke vite når eller om noen kommer til henne. Og det er jo så skummelt å kaste opp også ..

Har ei på 6,5 år. Faren hennes sprang inn på butikken for å kjøpe melk , og hun måtte vente i bilen med lillesøstra si. Hun ble redd og kom seg ikke ut av bilen. Dette er 2 år siden , hun sliter enda litt , er redd for å bli etterlatt

Håper jenta di er ei tøff jente , og kommer over dette fort :klemmer:

Anonym poster: 42c02125ded445a11b9e9f2f649d2753

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Hvor mange timer var det snakk om? At hun var aleine mener jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Var akkurat dette jeg skulle råde deg til. Godt gjort av deg!

Hadde aldri i verden latt han ha jenta uten tilsyn igjen. For en elendig far!

Stakkars jenta di! Det ordner seg skal du se, godt hun har deg :klemmer:

Ts her;

Jenta har satt seg på bakbeina og nekter å være hos faren.... Hun skulle egentlig være hos han ei uke nå, men hun vil ikke. Så med medhold fra BV så holder jeg henne hjemme, faren tror jeg kanskje har innsett brøleren han gjorde, for han nekter ikke.... Så nå har mannen min og meg lagt om ferieplanene (hadde egentlig avtalt med svigers at de skulle ha barnebarnet sitt den uken eldste var hos far sånn at mannen og meg skulle ta oss ei langweekend) og tar med begge jentene til Danmark og familieferie i stedet:-) Håper at en skikkelig kos familietur i etterkant av den vonde hun hadde (vi har allerede hatt en Hellas-ferie med begge jentene) vil gjøre henne godt:-)

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange timer var det snakk om? At hun var aleine mener jeg.

Ts her;

Hun var vel alene fra formiddagen, ca kl 13 (hun er ikke så innmari stødig på klokke, men det var i lunsjtider) til ca kl 18. Faren og samboeren dro ut igjen i 20-tida og kom hjem "en gang på natta"-klokkeslett......

AnonymBruker
Skrevet

:hakeslepp: Det skal ikke være mulig å være SÅ korttenkt og dårlig forelder! Hvis de er så forbanna forelsket at de ikke kan ta vare på et stakkars barn, burde de reist uten unge. Jeg mener det er totalt krise å sette igjen et barn alene om det er friskt - så at hun var dårlig i tillegg stakkars... det er helt utilgivelig etter min mening.

Anonym poster: 8deaeb6f6e1bf66329eff1ba2e239cbe

• Liker 4
Skrevet

Stakkars jenta di :klemmer: Og stakkars deg!

Jeg har ikke egentlig noe å tilføye det som allerede er sagt i denne tråden, men ville sende dere en klem med ønske om at tryggheten faller raskt på plass igjen.

• Liker 2
Gjest Loverdose
Skrevet

Fy faen! Det er alt jeg har å si! :kjefte:

• Liker 2
Skrevet

For en dust... Hadde også kontaktet barnevernet, håper at jenta di kommer over det.

Gjest badeand1
Skrevet

Ts her;

Hun var vel alene fra formiddagen, ca kl 13 (hun er ikke så innmari stødig på klokke, men det var i lunsjtider) til ca kl 18. Faren og samboeren dro ut igjen i 20-tida og kom hjem "en gang på natta"-klokkeslett......

:hakeslepp: :hakeslepp:

Det er faen meg.. ja..

• Liker 3
Skrevet

Jeg vil bare gi en klem som marsipan gjorde! Til deg å lille jenta :klemmer:

Skrevet

Stakkars lita.. :(

Bra du har tatt kontakt med BV, og har lagt om ferieplanene deres. Ønsker deg og dine alt godt. :hug:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Neinei! Man er absolutt ikke gammel nok til å passe på seg selv når man er syv år. Spesielt ikke når man er syk i et fremmed land!! Hva hvis jenta trengte hjelp? Skulle hun da løpt rundt i gata på leting etter faren sin? Har ex'en din tenkt på det? Nei, vet du hva..

Når jeg var 7-8 år så var jeg også veldig mye alene når jeg var hos pappa i helgene, han pleide å låse seg inne på 'kontoret' flere timer av kvelden, mens jeg hylgråt på utsiden. Det sitter i meg enda. FLOTT at du tar dette såpass seriøst, og kjempe fint at du tar med jenta på en ny tur! :)

Anonym poster: 027858a6fff15eb69b1ef769714b1c0c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...