Gå til innhold

Jeg fant en elg i dusjen

Anbefalte innlegg

Gjest Koala Lompa
Skrevet

Jeg tok meg nettopp en dusj. Jepp, jeg er faktisk renslig av meg.

Uansett, da jeg skrudde av vannet gjør jeg det jeg alltid gjør; skraper sammen vannet for at gulvet skal bli kjappere tørt. Etter dette står jeg som regel å tørker mitt vakre legeme med et håndkle.

Når jeg nå ikveld stod fremoverbøyd og tørket leggene så fikk jeg øye på den. En elg. En vakker liten elg, formet av dusjvannet. En elg med gevir og to øyne stirret opp på meg. Jeg skvatt litt men har det etter forholdene bra.

Kan noen fortelle meg hva denne elgen prøver å fortelle meg? Hva kan dette være et tegn på?

Og til den som undrer, dette skjedde faktisk.

Videoannonse
Annonse
Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Elgen forteller at det ikke er så lurt å ta mye lsd

• Liker 5
Gjest NozMonster
Skrevet

det var det jeg også tenkte!

Halliser kan være ganske festlige de, men den dagen de dukker opp i dusjen, så er det ikke lenge før de dukker opp med svære, skarpe sabler og løper etter deg for å stikke deg ned! Da burde man ha slutta med denne LSD`en for en stund sia!

Gjest Koala Lompa
Skrevet

:fnise: Ja kanskje det er det som er problemet! Snill elg var det iallefall. Tror den har fordampet nå.

Jeg viste den til samboeren min. Han syntes det så mer ut som en rein. Om det skulle gi noen mer mening.

Skrevet

Den vil at du skal lage en film om en mann som etter å ha blitt skadet under elgjakt blir sendt ut i skogen der han lever alene med bare har et ekorn og en nysgjerrig elg som selskap. Etter hvert lærer han elgene å kjenne og lærer språket deres, de utveksler ideer og kunnskaper og mannen lærer elgene å dusje for å holde seg rene. Etterhvert får han såpass sans for deres livvstil at han konverterer til elg. Etter en stund blir han imedlertid innhentet av sin fortid når en gruppe av hans gamle jaktkamerater kommer til hans avsideliggende tilholdssted, og han blir dermed tvunget til å velge side.

Den skal hete "Dusjer Med Elger".

• Liker 1
Skrevet

Jeg har pasta formet som elghoder. Kanskje du har spist for mange slike.

Gjest Koala Lompa
Skrevet

Den vil at du skal lage en film om en mann som etter å ha blitt skadet under elgjakt blir sendt ut i skogen der han lever alene med bare har et ekorn og en nysgjerrig elg som selskap. Etter hvert lærer han elgene å kjenne og lærer språket deres, de utveksler ideer og kunnskaper og mannen lærer elgene å dusje for å holde seg rene. Etterhvert får han såpass sans for deres livvstil at han konverterer til elg. Etter en stund blir han imedlertid innhentet av sin fortid når en gruppe av hans gamle jaktkamerater kommer til hans avsideliggende tilholdssted, og han blir dermed tvunget til å velge side.

Den skal hete "Dusjer Med Elger".

Hmm,har en mistanke om det der var litt inspirert av Doppler..Men ok. Om det er det som er meningen så er det vel en mening med det.

Gjest WendyClear
Skrevet (endret)

Trykket inn på denne og tenkte det handlet om en av disse psykopatiske ekskjærestene som hadde vært ute å slaktet en elg og lagt den i dusjen.. må si jeg ble skuffet.

Forresten: Doppler <3 :)

Endret av WendyClear
Skrevet

:fnise: Ja kanskje det er det som er problemet! Snill elg var det iallefall. Tror den har fordampet nå.

Jeg viste den til samboeren min. Han syntes det så mer ut som en rein. Om det skulle gi noen mer mening.

Klart det! Den var jo nydusjet!

• Liker 1
Gjest Koala Lompa
Skrevet

Trykket inn på denne og tenkte det handlet om en av disse psykopatiske ekskjærestene som hadde vært ute å slaktet en elg og lagt den i dusjen.. må si jeg ble skuffet.

Forresten: Doppler <3 :)

Skuffet??!! Det var en sabla fin elg jeg fant kan jeg fortelle deg :glare:

Skrevet (endret)

Hmm,har en mistanke om det der var litt inspirert av Doppler..Men ok. Om det er det som er meningen så er det vel en mening med det.

Nei. Danser med ulver. Det blir fort litt Doppler når man har med elger, ja.

Men vi kan ikke la Loe ha monopol på elgene.

Endret av Leno
Gjest Koala Lompa
Skrevet

:ler: Det har du rett i!

• 9 år senere...
Skrevet
Gjest BM2 skrev (På 1.7.2012 den 22.51):
Sitat

Han syntes det så mer ut som en rein. 

:jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...