^me^ Skrevet 1. juli 2012 #1 Skrevet 1. juli 2012 jeg fant disse på ebay som jeg likte kjempegodt! http://www.ebay.com/itm/Womens-Fashion-PU-Leather-High-Heel-Platform-Pumps-Shoes-US-Size-4-10-D113-/261045099796?pt=US_Women_s_Shoes&var=&hash=item3cc7801d14 ville dere kjøpt disse skoene?jeg er litt redd for at de kommer til å være vonde å gå i... finnes det evt noen lignende som er av ok kvalitet til en ok penge der ute?
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2012 #2 Skrevet 1. juli 2012 De var veldig fine, men jeg ville ikke kjøpt slike pumps med rødt under. Det er Christian Loubotin sin signaturfarge og alt annet blir bare fake. Men jeg hadde kjøpt de hadde det ikke vært for rød undersåle. Anonym poster: b846c5b87416e4aefa7751132b1c289c 2
jessica90 Skrevet 1. juli 2012 #3 Skrevet 1. juli 2012 (endret) Ååå, de skoene er jo kjempe finne, de kan ikke være vonde å gå i, på grunn av det er så lav hæler på dem.... Kjøp de hvis du liker dem, jeg hadde værtfal kjøpt dem.. Endret 1. juli 2012 av jessica90
Sunshower Skrevet 1. juli 2012 #4 Skrevet 1. juli 2012 Jeg har så å si helt like pumps, i sort. Jeg kjøpte mine på DNA for noen år siden riktignok, tror jeg betalte 299,- for de. Enkle pumps pleier ikke være så veldig dyrt i butikk. Har du sett på Bianco, DNA og Trend sko. Eventuelt Din sko og Økonomisko (kvaliteten er riktignok som prisen...) Jeg hadde nok ikke tatt sjansen på disse skoene tror jeg, da utvalget av pumps pleier å være stort og relativt billig i butikk i Norge. Så sant du ikke falt helt pladask for de da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå