Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg trenger en del tips fra dere jentene her inne nå.

jeg har nå kommet til en plass i livet mitt hvor jeg har oppdaget at jeg må ta bedre vare på meg selv og sette av tid og penger til det.

jeg har ikke vært flink til å ta vare på hud, hår og stilen min. jeg føler meg utrolig lite ladylike for tiden.

jeg har til nå gått i det som har vært billig og ok, men jeg har ikke hatt noe spesiell stil. skoene har også vært så som så..billig egentlig..

nå skal jeg ha meg en makeover!

men med det følger det en del spørsmål...

1. jeg må virkelig kure håret mitt, hvilken hårkur er god for tynt og slitt hår som ikke koster skjorta?

2. hvilke hårprodukter (shampoo o.l?) er bra til håret mitt?

3. til vanlig bruker jeg bare foundation, lys øyenskygge, maskara, eyeliner og rouge og trenger en ny hverdagsmakeup da denne stilen begynner å bli kjedelig og forutsigbar (les:jeg sminker meg aldri annerledes)

4. jeg har veldig lyst til å begynne å gå i høyhelte sko da jeg synes damer med høyhelte sko er kjempepent og feminint!men etter jeg fikk lillegutt får jeg fort vondt i beina av å gå i høyhelte sko, blir det bedre med litt trening?

5. jeg kunne tenkt meg denne stilen:

http://www2.pictures.stylebistro.com/bg/Aguilera+Mother+Day+shopping+spree+oJ-sTfoapg0l.jpg

http://www.couturecandy.com/images/jbrandjeans/life-style-aguilera.jpg

se på håret på det første bildet, er det vanskelig å få til slike krøller med krølltang?

røde lepper, kan alle ha det eller er det kun enkelte som kan utføre det uten å bare se rar ut?

alle råd som kan hjelpe meg med å ta mer vare på meg selv som rutiner og lignende og alle andre råd egentlig tas i mot med stooooooooooooor takk!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Med den stilen er det ganske lett bli litt mer feminin, fordi den ikke krever - eller passer s godt skyhøye hæler.

Jeg anbefaler deg å gå for pumps til fest, og skoletter til hverdags. Kilehæl er ofte litt bedre på foten synes jeg - og for meg er skolettene med 6 cm hæl langt mer komfortable ennde som bare er 1,5 cm høyere.

Det er ganske lett å krølle hår med tang, men du burde virkelig ikke gjøre det til annet enn fest/avogtil, det sliter skikkelig på håret. Husk varmebeskyttende i håret først, alltid.

Vanskelig å bedømme hårpleie da jeg ikke vet hårtypen din, jeg ville spurt om råd hos en god frisør.

Og ang rød leppestift synes jeg også det er kjempefint på endel andre,men ejg selv passer det overhodet ikke pga hudtone/hårfarge etc.

Litt vanskelig å si for din del - men du ser det fort om det funker eller ikke.

Jeg bruker øredobber/skoletter eller kilehælsko med passelig hæl, sminke og litt fine topper til jeans for å bli mer hverdagsfeminin - og det funker, samtidig som det omtrent ikke krever ekstra tid å forberede(viktig når man har barn).

Anonym poster: 47f8a3ec951e944d28cb5284d1bb8a19

AnonymBruker
Skrevet

Start med små heler på sko, og bygg deg oppover. :)

Jeg går i høye sko til hverdags, fordi jeg har trent en stund. Slå håret løst, og ta på deg en kjole!

Anonym poster: d565c555d83f05fd88a59c6a2ce301f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...