Gjest Moonshadow Skrevet 9. februar 2004 #1 Skrevet 9. februar 2004 Jeg må bare dele dette med dere!! Jeg hadde ei vennine jeg hadde ett veldig nært vennskap til da jeg bodde i Hellas. Hun flyttet hjem før meg og vi glemte å utveksle adr å sånt. Jeg har nå prøvd siden August å få tak i henne igjen. Har savnet henne så mye. Hun var det eneste positive i livet mitt da jeg hadde det helt for jælig der nede. I dag fikk jeg en telefon fra Oslo.. Skjønte ikke hvem det kunne være. Da jeg svarte hørte jeg stemmen hennes på den andre siden Det var så utrolig godt å prate med henne igjen. Alle tunge tanker jeg har hatt i det siste, forsvant helt. Jeg skal nå flytte ned til Oslo og bo sammen henne. Det blir så gøy. Hun var en sånn person som gjorde meg til en bedre meg. Hun betyr så mye for meg. Har godew venner her også men ingen kjenner og forstår meg på samme ,måte som hun gjør. Jeg skjelver av lykke nå. Hadde nesten mistet håpet om at jeg noen gang skulle få se henne igjen. Men nå er hun endelig tilbake i livet mitt
Gjest Madam Felle Skrevet 11. februar 2004 #4 Skrevet 11. februar 2004 Så bra, du får ha lykke til. :D
Gjest Moonshadow Skrevet 11. februar 2004 #10 Skrevet 11. februar 2004 Så bra da. Ble glad på dine vegner :D Tusen takk Tusen takk til deg også Harvey
Gjest Moonshadow Skrevet 11. februar 2004 #12 Skrevet 11. februar 2004 Wow' date=' så kuult! :D Lykke til![/quote'] Takk :D
*Shira* Skrevet 11. februar 2004 #13 Skrevet 11. februar 2004 Og så vil jeg si.. det virker som om du har hatt litt å stri med TinaK, og da er det jo ekstra flott å få slike lyspunkter i livet.. Heldigvis..
Gjest Moonshadow Skrevet 11. februar 2004 #14 Skrevet 11. februar 2004 Ting ser lyst ut nå. For første gang på leeeeeeeeenge... Det er så gpdt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå