Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler ansiktet mitt er veldig rundt, men er likevel usikker og vil gjerne høre deres mening om det. Tar gjerne imot tips til hvilken hårfrisyre som kan passe til meg, føler det er så kjedelig!

Anonym poster: 628be546440713bc9195d552d75b31e0

post-37809-0-07141300-1341164859_thumb.j

post-37809-0-04554400-1341165406_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Gjest nysgjerrigperen
Skrevet

Ja, det er rundt. Det er mitt også. Og det er fint!

Gjest finurlig
Skrevet

Du har rundt ansikt, og det beste med det er at det kler omtrent alle frisyrer! :)

AnonymBruker
Skrevet

Vil heller si at du har ovalt ansikt :P For du har litt lengre ansikt enn de som har rundt :)

Anonym poster: c9e26283ecb48fe758df727a2b3cec37

• Liker 2
Skrevet

Du har ikke rundt ansikt, men ovalt! Utrolig fin ansiktsform synes jeg:-)

Tror du vil kle de fleste hårfrisyrer, men på det bildet der du holder håret unna så vil jeg tro at en lang bob vil bli kjempefin til deg!!

Skrevet

Heller ovalt enn rundt hvertfall:)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle svar :) morsomt å høre andre sine oppfatninger! Kanskje jeg skal prøve meg på en lang bob, har lenge hatt lyst til å klippe meg. så for se om jeg tørr :)

Anonym poster: 628be546440713bc9195d552d75b31e0

Skrevet

Vil også si du har oval form enn rund. Til nød noe midt i mellom kanskje. Og jeg trodde det var oval ansiktsform som kledde det meste? Mens de med rundt fjes burde prøve å "forlenge" fjeset med typen hårklipp?

• Liker 1
Gjest finurlig
Skrevet

Vil også si du har oval form enn rund. Til nød noe midt i mellom kanskje. Og jeg trodde det var oval ansiktsform som kledde det meste? Mens de med rundt fjes burde prøve å "forlenge" fjeset med typen hårklipp?

I en bok jeg har står det hvertfall at runde ansikt blir sett på som den "perfekte" ansiktsform, og at et rundt ansikt passer det meste..

Men som alle slike skjønnhetstips, det kommer vel an på øyet som ser :)

AnonymBruker
Skrevet

I en bok jeg har står det hvertfall at runde ansikt blir sett på som den "perfekte" ansiktsform, og at et rundt ansikt passer det meste..

Men som alle slike skjønnhetstips, det kommer vel an på øyet som ser :)

Jeg tror nok du blander. Det er oval som blir regnet som den ideelle ansiktsformen. :)

Anonym poster: 361f54c4cab18c68869d6f2d9b0c70c5

• Liker 4
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Jeg tror nok du blander. Det er oval som blir regnet som den ideelle ansiktsformen. :)

Anonym poster: 361f54c4cab18c68869d6f2d9b0c70c5

Du har rett.

Men mennesker med rundt ansikt ser yngre ut lenger da, det er jo og kjekt :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...