Hegius Skrevet 1. juli 2012 #1 Del Skrevet 1. juli 2012 Hei Jeg skal overraske kjæresten med piknik og har kjøpt inn fin piknikkurv og greier :D Er det noen her som har tips til et bra sted i Sandnes eller Stavanger å ha pikniken? Det bør helst være et sted der det ikke er så mye gress siden jeg har pollenallergi... Hvis noen har andre gode tips til piknikturen og maten så er det bare å komme med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 1. juli 2012 #2 Del Skrevet 1. juli 2012 Hm, jeg ville jo sagt Sandvedparken, men det er jo en del gress der siden det er en park. Solastranden, kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 1. juli 2012 #3 Del Skrevet 1. juli 2012 (endret) Tungenes fyr eller Utstein Kloseter (Mosterøy, - du må kjøre litt men det er ikke langt). Edit: I den andre retningen kan Melsvatnet være aldeles et perfekt sted Endret 1. juli 2012 av Lille-pus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
retroxx Skrevet 2. juli 2012 #4 Del Skrevet 2. juli 2012 piknikk ved foten av dalsnuten ved vannet <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 2. juli 2012 #5 Del Skrevet 2. juli 2012 Orrestranda har jeg mange gode minner fra. Der kan dere finne dere en "hule" for dere selv i sanden. Ellers har jeg vært på picnic i Obrestad Havn, fint der også i solnedgangen. Ta med salat, frukt, brød og musserende vann/eplejuice.(for de som eventuelt kjører) Glass med stett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå