Gjest Trulselinemor Skrevet 9. februar 2004 #1 Del Skrevet 9. februar 2004 På onsdag skal jeg begynne med puregon sprøyte og er veldig spent. Det jeg lurer på er følgende: - Når på dagen er det best å sette den? (jeg vet jeg kan velge tid selv). Er bare ute etter gode anbefalinger fra dere som har vært igjennom det. - Hvordan er bivirkningene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 10. februar 2004 #2 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg tok de kl 18 hver kveld, og hadde ingen bivirkninger i det hele tatt. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathrine27 Skrevet 10. februar 2004 #3 Del Skrevet 10. februar 2004 Hei Jeg tok den 1930. Det er greit å ha den i vesken. Jeg tok den med på toalettet når jeg ikke var hjemme. Det gikk veldig greit. Hadde ingen bivirkninger :D Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 10. februar 2004 #4 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg tok sprøytene kl. 10:00. Jeg gikk bare på toalettet på jobben. Det var ikke noe problem. Jeg vurderte lenge om jeg skulle ta sprøytene før jeg dro på jobb eller vente til at jeg kom hjem. Men jeg begynner kl. 07:00 og det ville være direkte helsefarlig å sette sprøyter før det - da er jeg alt for trøtt. :o Og grunnen til at jeg ikke valgte kvelden er :oops: :oops: fordi vi skulle se på Ringenes Herre - Atter en konge. Og jeg ville ikke gå ut av kinosalen for å sette sprøyte. :oops: Alle bivirkninger ble borte hos meg når jeg startet på sprøytene. Eneste du kjenner etter noen dager er at du blir veldig øm i lysken, fordi eggene vokser. Lykke til med forsøket ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 11. februar 2004 #5 Del Skrevet 11. februar 2004 Tusen takk for gode svar. Jeg har funnet ut at jeg vil ta den kl 21.00. En time før siste sprayen for den dagen. Jeg skal begynne i dag og begynner nesten å glede meg. Oppdaget i går at jeg har fått for lite, så jeg har ringt sykehuset å gitt beskjed. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 11. februar 2004 #6 Del Skrevet 11. februar 2004 I brevet fra Hauykeland stod det at jeg måtte ta de før 12.00...Så jeg tok den 07.15 ca hver dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå