-littleme- Skrevet 1. juli 2012 #1 Skrevet 1. juli 2012 Hei! Jeg har acne-prone hud, altså får jeg fort kviser og hudormer om jeg bruker feil produkter for min hud. Jeg har kombinasjonshud da jeg blir litt fet i T-sonen utover dagen, men hvis jeg bruker feil produkter kan jeg også få en og annen kvise på kinnene. Jeg kan reagere hvis det er mye parfyme og andre irriterende stoffer i produktene jeg bruker. Jeg trenger tips til forskjellige produkter jeg kan bruke, både renser, fuktighetskremer og så videre. Jeg er bare 18 år og trenger derfor ikke veldig aktive og avanserte produkter. Jeg har prøvd litt av hvert når det gjelder produkter, alt fra Nivea og Garnier (som nå er utelukket) til Matis, Dermalogica og Decleor. Nå vil jeg finne noen produkter som er gode og ikke alt for dyre (jeg vet at man kan handle på www.feelunique.com og lignende, men vil allikevel prøve litt andre ting enn de "typiske" dyre produktene). Er det for eksempel noen her som har prøvd produkter fra Aveeno og Cetaphil? Og en siste ting, foundation. Jeg er ikke spesielt glad i foundation fordi jeg føler at jeg har det på. Mineralfoundation føler jeg derimot at er greit, det skal jo også være bra for huden. Hvordan en LA Minerals og Mineral Hygienics? På forhånd, takk for svar.
Elliez Skrevet 1. juli 2012 #2 Skrevet 1. juli 2012 http://www.yestocarrots.com/category/clear-skin-/-acne?category_id=0000003 Fåes kjøpt på feelunique. Har ikke prøvd den serien, men har prøvd andre i samme merket. Liker de kjempe godt. Uten parfyme er de også. Kanskje verdt ett forsøk?
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2012 #3 Skrevet 1. juli 2012 jeg liker id bare minerals aller best.og md formulation som hudpleie produkter.tea tree produktene fra the body shop er greie og. pleier og kjøpe kortison krem på apoteket men huden blir tynnere av den for den er sterk. så ville ikke brukt den hverdag. her kjøper jeg id bare minerals ellers når det gjelder kviser som ikke har noe med det du spurte om men jeg tenker jeg kunne si det likevel.ta sink tilskudd,husk å vask telefonen man kan få kviser av å snakke i den vis den ikke er ren,spesielt i kinnene. husk å bytte sengetrekk ofte. spesielt puten. og fjern sminken på kvelden. Anonym poster: 2daa4a4860f7a1c8003c330963711632
Penny Skrevet 1. juli 2012 #4 Skrevet 1. juli 2012 Av Mineral Hygienics og LA Minerals liker jeg LA Minerals best. Synes den holder bedre gjennom dagen, og kjennes bedre ut på huden for min del. Prøvene fra slike merker er jo såpass billige at du kan jo bestille små prøver fra begge merkene og se hvilket du liker best.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2012 #5 Skrevet 2. juli 2012 Jeg liker hudpleieserien til Weleda veldig godt og mineralsminken til Tromborg. Anonym poster: 484e23ab8de082ce42c49b7476cfaa49
camlin Skrevet 14. september 2012 #6 Skrevet 14. september 2012 jeg er en stor fan av tromborg :-)http://strumpsworld.blogspot.no/search/label/Hud%20og%20make-up
Gjest Kaxxy Skrevet 16. september 2012 #7 Skrevet 16. september 2012 Vi har helt lik hud! Jeg bruker Dermalogica og MD, da, skal prøve noe fra Declor nå. Så har ikke peiling på billigere alternativ der. Men angående mineralfundation! Jeg har prøvd både Mineral Hygenics og Everyday Minerals, og EM er HELT KLART min favoritt! Liker at man kan velge formula, og jeg har funnet perfekt match i fargene. I EM bruker jeg formulaen matte! EM light medium bruker jeg som heldekkende farge. EM multitasking nautral-fargen bruker jeg som concealer, der jeg går over røde arr/kviser om der er, rundt nesevingene o.l. Også bruker jeg Mineral Hygenics medium i kinnene som blush/solpudder. Det er fordi fargen er så fin, og den "smelter inn" i huden min! Men den jeg prøvde som heldekkende hos MH ble stygg og kakete utover dagen på hake og panne, men til kinn var den mørkere fargen perfekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå