Gå til innhold

hund som MÅ ha noe i munnen når han er glad og fornøyd

Anbefalte innlegg

Gjest Sobril
Skrevet

Det er ikke noe problem - absolutt ikke, men bikkja MÅ ta noe i munnen når han er glad og fornøyd. Helst en sko og da i forbindelse med at vi kommer inn døra.

Hva er dette fenomenet? Han er en cockerblanding, så jeg tenker at det er behovet for å apportere som slår inn?

Ja, og sokker da... Disse må for guds skyld stjeles i tide og utide. Han ødelegger for øvrig ingenting .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også en hund som henter tauknuten eller en pipeball når vi kommer hjem fra jobb, ev vi får besøk..

Vi har en Rottweiler blanding, så det er vel ikke akkurat pågrunn av apport vår gjør det :)

Heldigvis er ingen sko eller sokker som går i gledesrusen :gjeiper:

Gjest Cupcakes
Skrevet

Vår hund gjør også, springeg å henter en leke når vi kommer hjem :) han er ikke cocker.. Og moren min sin hund som er av rasen doberman gjør også det, så tror det er en hunde greie og ikje rase greie :)

Skrevet

Vår hund gjør også, springeg å henter en leke når vi kommer hjem :) han er ikke cocker.. Og moren min sin hund som er av rasen doberman gjør også det, så tror det er en hunde greie og ikje rase greie :)

Helt klart en hundegreie :-). Jeg svarte mer utfyllende på dette i den andre tråden (denne er vel dobbeltpostet).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...