Gå til innhold

Reise med Groupon?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eg er så utruleg reisesugen, men har i år eit ganske stramt budsjett.

Kom over Groupon Travel og ser at dei har enormt gode tilbod på reise med hotell.

Men samstundes så høyrer eg jo så masse rart om Groupon, og lurer på om eg skal ta sjansen.

Nokon som har reist med Groupon?

Anonym poster: 3e9eead78db19eec46b48fb9a4fbd4f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.dagensit.no/article2067403.ece

Iflg. denne artikkelen ser det jo ut som om det er kunden som er vinneren og leverandørene nesten ikke tjener penger på dette, men håper på å kapre kunder som kommer tilbake gjennom disse lokketilbudene.

Skrevet

Vi bestilte flybilletter via Groupon, men det var bare bløff og kjempedyrt når det kom tilstykket, vi fikk pengene tilbake

Skrevet

Kan du fortelle litt mer om hvordan det var en bløff?

Gjest Vettel
Skrevet

Ikke bruk Groupon! Min far har tretusen utestående fra de, og selskaper han har gjort avtale med får ikke pengene sine av Groupon heller.

Jeg har selv en sak pågående med de. Fikk faktura fra vaskefirma, viser seg at groupon ikke har betalt de, og Groupon påstår de har refundert "dealen" - hvilket de ikke har gjort.

Skrevet

Hmmm, jeg har bare hatt gode opplevelser med Groupon, men synes de har hatt veldig kjedelige dealer den siste tiden, i alle fall for Stavangerområdet!

Gjest Swipper
Skrevet

Har ikke reist med Groupon, men har kjøpt en annen deal derfra og det var bare tull. Når jeg skulle bestille time og alt sånn så var det ingen som svarte og det hele var bare bløff. Har endelig fått pengene mine tilbake. Endelig, har holdt på å krangle med de siden oktober 2011. Anbefaler de ikke for å si det sånn.

Skrevet

Kanskje jeg har vært heldig da, for jeg har kjøpt over ti dealer av dem, for det meste hudpleiebehandlinger, og alle disse har funket flott! Men vet ikke om jeg hadde villet kjøpt reiser gjennom dem etter å ha lest dette!

Skrevet

Kan du fortelle litt mer om hvordan det var en bløff?

Vi kjøpte billetter som tilsynelatende var billige , ca. 300 pr. stk. Da vi skulle bestille turer viste det seg at vi f.eks måtte vente 18 timer i Amsterdam for å komme oss til Roma, alle disse billettene var satt opp på den måten at du ikke kunne reise direkte. Hvem gidder flybytte med så mange timers opphold?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...