AnonymBruker Skrevet 1. juli 2012 #1 Skrevet 1. juli 2012 Hei! Lurer på om noen kan hjelpe meg med info. Jeg er for sen til å søke bachelor i øk/ad nå til høsten, og tror ikke min skole kommer til å få resteplass i dette faget. Men de legger ut alle emnene som enkelt emner. Kan jeg melde meg opp i de samme fagene og følge dem som om jeg går i klassen? Får de andre i klassen da mer oppfølging enn meg? Er det da noen annen forskjell på meg og de som følger ordinær bachelor grad i øk/ad ? Hvis jeg følger alle fagene og en eller annen "dropper ut" i løpet av semestret, kan det da hende at jeg kan få denne plassen? Kan man få bachelor graden med kun enkeltemner i 3 år? Kan man gå inn i selve programmet f. eks etter jul, eller komme inn på 2. året selv om man ikke har gått der på . året? Mange spørsmål, håper noen kan hjelpe meg her:-) Anonym poster: ea366dab8fee9098679d32b00ae289e1
Gjest test123 Skrevet 1. juli 2012 #2 Skrevet 1. juli 2012 Du får akkurat samme oppfølging, men du får ikke komme inn i programmet selv om noen faller fra. Du må søke gjennom samordna opptak på normal måte. Men du taper ikke noe på det, for når du starter på bachelorutdanningen neste år så starter du på 2. året og får satt inn enkeltemnene inn i graden. Du får ikke bachelorgrad med bare enkeltemner du må søke deg inn på programmet og så få enkeltemnene gjort om til en bachelorgrad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå