AnonymBruker Skrevet 1. juli 2012 #1 Skrevet 1. juli 2012 Hvordan legger man ut Veggbilder på Facebook med iPhone? Jeg får det av en eller annen grunn ikke til! Anonym poster: dc4877494e41f148997bb75e4234aec8
Gjest Mog Skrevet 1. juli 2012 #2 Skrevet 1. juli 2012 Har du installert Facebook appen fra App Store? Synes å huske at det da skal bare være å ta et bilde, også gå i facebook at du vil sende skrive en ny melding, også velge det aktuelle bildet som du vil dele. Jeg kan ta feil da det er en stund siden jeg gjorde det sist.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2012 #3 Skrevet 1. juli 2012 Har du installert Facebook appen fra App Store? Synes å huske at det da skal bare være å ta et bilde, også gå i facebook at du vil sende skrive en ny melding, også velge det aktuelle bildet som du vil dele. Jeg kan ta feil da det er en stund siden jeg gjorde det sist. Takk for svar:) Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke får det til. På appen kommer det ikke opp som et alternativ at jeg kan legge til bilder. På Face på iphonen (ikke appen), så dukker det opp et ikon av et kamera der man kan legge til bilder. Jeg trykker på den og velger bilde, men så skjer det ingenting. Har prøvd mange ganger, men får det aldri til. Noen som vet hvor feilen ligger? Anonym poster: dc4877494e41f148997bb75e4234aec8
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2012 #4 Skrevet 1. juli 2012 hvis du har appen...ser du ikke øverts på "home" siden de tre valgene STATUS, BILDE, SJEKK INN ? Anonym poster: edc68ee75d2e57cfa320101efc40aa5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå