AnonymBruker Skrevet 1. juli 2012 #1 Skrevet 1. juli 2012 Leser dette i Aftenposten i dag i forbindelse med t-baneforsinkelser: Rydmark bekrefter at Ruters reisegaranti gjelder. Det kan imidlertid være verdt å merke seg at du kun får refundert drosje hvis det ikke er andre rutetilbud du kan benytte deg av. Når ble det sånn? Eller har det vært sånn hele tiden? Jeg trodde da at straks forsinkelsen ble på 20 minutter kunne man ta drosje. Ikke at man må finne en annen trikk eller buss og bli ytterligere forsinket. I reisegarantien deres står da også følgende: Dersom svikt i trafikktilbudet fører til at du kommer mer enn 20 minutter for sent frem, dekker Ruter drosjeregningen med inntil 500 kroner, hvis du kan vise til tid, sted, linje og kvittering som viser reisestrekningen. Dersom du vet at du kan få god hjelp av et annet rutetilbud, bør du bruke det, eventuelt i tillegg til drosje. Dette tolker jeg som at Rydmark skrøner (evt er feilsitert) i Aftenposten i dag. Er det noen her som har søkt drosjerefusjon og ikke fått det, fordi man kunne tatt alternativ transport? Anonym poster: 71d9721365fc5cc1d3496626c2e757c3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2012 #2 Skrevet 1. juli 2012 Jeg reagerte også på den linjen. Uansett, reisegarantien sier klart og tydelig at den gjelder dersom man kommer mer enn 20 minutter for sent frem. Jeg har benyttet meg av reisegarantien mange ganger (10+), og alltid fått mine utgifter refundert. Anonym poster: 78e6daf2c0f2edd58f19323b4eaf24fb
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2012 #3 Skrevet 1. juli 2012 Jeg reagerte også på den linjen. Uansett, reisegarantien sier klart og tydelig at den gjelder dersom man kommer mer enn 20 minutter for sent frem. Jeg har benyttet meg av reisegarantien mange ganger (10+), og alltid fått mine utgifter refundert. Anonym poster: 78e6daf2c0f2edd58f19323b4eaf24fb
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2012 #4 Skrevet 1. juli 2012 Jeg reagerte også på den linjen. Uansett, reisegarantien sier klart og tydelig at den gjelder dersom man kommer mer enn 20 minutter for sent frem. Jeg har benyttet meg av reisegarantien mange ganger (10+), og alltid fått mine taxiutlegg refundert. Anonym poster: 78e6daf2c0f2edd58f19323b4eaf24fb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå