Gjest Katten. Skrevet 1. juli 2012 #21 Skrevet 1. juli 2012 FYI: Kvinners tranghet har ingen sammenheng med alder. Eh, den lovlige alderen, vel og merke.
Fuckman1983 Skrevet 2. juli 2012 #22 Skrevet 2. juli 2012 Jeg liker at MILFs er litt vide i fitta, men slettes ikke pga tidlig sædavgang. Det er mer tanken på at fitta hennes har vært med på litt av hvert opp gjennom årene, og at det har satt sine fysiske preg. 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2012 #23 Skrevet 2. juli 2012 Er grunnen til at noen yngre gutter syntes det er så stas med millf at de sliter med tidlig sædavgang,ei rommere mus gir mindre friksjon så ungfolen holder noen jukk til å får litt selvtillit. Anonym poster: fe4a838e1c55d679ac0804509a315dd8 eldre damer har som regel lært seg å samarbeide i senga, derfor. Anonym poster: f6eae5a7e7aa8815fa3faff42158f2da
Gjest Sobril Skrevet 2. juli 2012 #24 Skrevet 2. juli 2012 Jeg liker at MILFs er litt vide i fitta, men slettes ikke pga tidlig sædavgang. Det er mer tanken på at fitta hennes har vært med på litt av hvert opp gjennom årene, og at det har satt sine fysiske preg. ? Så du er en av disse egenerklærte geniene som tror fast og bestemt at dess mer sex jo videre mus? Det er en del ting seksualundervisningen på skolen burde gripe fatt i vet jeg. Pass nå endelig på, om du har dame, og bare pule henne én gang i uka. Mer enn dét og hun kan fort bli litt vid!! :klo:
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2012 #25 Skrevet 2. juli 2012 milfs er jo mødre ikke sant? Regner med etter de har trøkt ut 2-3 unger så har ikke fitta blitt upåvirket av dette? Tidenes mest legendariske milf: Anonym poster: 201c9bc65a6d9d6b7f1f01305ea9caa7 1
Gjest Eurodice Skrevet 2. juli 2012 #26 Skrevet 2. juli 2012 milfs er jo mødre ikke sant? Regner med etter de har trøkt ut 2-3 unger så har ikke fitta blitt upåvirket av dette? Anonym poster: 201c9bc65a6d9d6b7f1f01305ea9caa7 Skjeden trekker seg selvfølgelig sammen igjen, og musklene kan trenes. I ekstreme tilfelle kan det være nødvendig med en oppstramming, men det normale er som sagt at alt vev trekker seg sammen igjen.
Fuckman1983 Skrevet 2. juli 2012 #27 Skrevet 2. juli 2012 ? Så du er en av disse egenerklærte geniene som tror fast og bestemt at dess mer sex jo videre mus? Det er en del ting seksualundervisningen på skolen burde gripe fatt i vet jeg. Pass nå endelig på, om du har dame, og bare pule henne én gang i uka. Mer enn dét og hun kan fort bli litt vid!! :klo: Vet at det er forskjellig fra person til person, men har jo selv hørt fra flere av damene at de var trangere i 20-årene. Det er vel mer pga fødsler enn fremmedmannspikk, men når man vet at dama har hatt seg mye blir totalinntrykket veldig positivt
Gjest Katten. Skrevet 2. juli 2012 #28 Skrevet 2. juli 2012 Vet at det er forskjellig fra person til person, men har jo selv hørt fra flere av damene at de var trangere i 20-årene. Det er vel mer pga fødsler enn fremmedmannspikk, men når man vet at dama har hatt seg mye blir totalinntrykket veldig positivt Da kan du opplyse dem om knipeøvelser, noe enhver kvinne (og mann) bør gjør uansett alder.
Gjest Lille-pus Skrevet 2. juli 2012 #29 Skrevet 2. juli 2012 Tråden ryddet for utidige spekualsjoner. Eventuelle spørsmål til moderingen tas i PM eller egen tråd på Ris&Ros. Lille-pus (mod)
Fuckman1983 Skrevet 3. juli 2012 #30 Skrevet 3. juli 2012 Da kan du opplyse dem om knipeøvelser, noe enhver kvinne (og mann) bør gjør uansett alder. Jeg elsker løse damer, så jeg er nok feil person til å opplyse dem om det
Gjest "gjest" Skrevet 3. juli 2012 #31 Skrevet 3. juli 2012 Det såkalte utstyret fungerer mye bedre nu enn da jeg var ung.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå