Gå til innhold

Profiltekst som blir slettet fra nettdatingsider...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig så kom jeg opp med en tekst jeg var fornøyd med. En tekst som dekte alt jeg ville, i en original og ganske kompakt innpakning. Men neida, møteplassen vil ikke ha noe av den teksten.

Jeg tenkte at den ble slettet fordi det stod "Hans navn var Frank Bank." Da skiftet jeg til at han "ble kalt for Frank Bank." De slettet den...

Det står forøvrig ikke noen adresser som .com .no, eller e-mail. Jeg bare forstår ikke... Og blir veldig oppgitt og demotivert.

Noen andre som har opplevd likende, eller som kan tenke seg å ta en titt på teksten og finne ut hvorfor? Jeg har spurt de, men de har ikke svart...

Videoannonse
Annonse
Gjest Tidssone
Skrevet

Ordet "bank" er neppe tillatt. De sletter automatisk profiltekster som har "forbudte" ord.

Skrevet (endret)

Ordet "bank" er neppe tillatt. De sletter automatisk profiltekster som har "forbudte" ord.

Å... Men det ødelegger jo humoren i teksten :/ Også er det et kallenavn noen gav meg en gang...

Edit: Da har jeg tatt bort "Bank" delen.

Endret av athon
Gjest Tidssone
Skrevet

Dersom du har tatt bort "bank", er det bare å begynne å lete etter det eller de andre ordene som gjør at teksten blir refusert.

Skrevet

Det er jo litt teit da. Tenk om man jobber i bank og vil skrive det?

Gjest Tidssone
Skrevet

Det er jo litt teit da. Tenk om man jobber i bank og vil skrive det?

Jeg skal få dem til å fikse på det sporenteks!

Skrevet

Jeg skal få dem til å fikse på det sporenteks!

Hehe, ja gidder du? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...