Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lagt merke til noe.

Mennesker jeg ikke har noen felles venner med, dukker plutselig opp under "folk du kanskje kjenner" etter at jeg har stalket dem en del ganger.

Noen som har en forklaring på dette? Facebook skal jo ikke lagre hvem man snoker på?

Det er jo ganske teit hvis jeg også kommer opp under "folk du kanskje kjenner" på de jeg stalker.

Det er bare å mobbe meg fordi jeg stalker folk, men når folk er så dumme p ha helt åpen profil såååå... :popcorn:

Anonym poster: 8170a2f9afc4cab3fb7ed72f502ae3e7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lagt merke til noe.

Mennesker jeg ikke har noen felles venner med, dukker plutselig opp under "folk du kanskje kjenner" etter at jeg har stalket dem en del ganger.

Noen som har en forklaring på dette? Facebook skal jo ikke lagre hvem man snoker på?

Det er jo ganske teit hvis jeg også kommer opp under "folk du kanskje kjenner" på de jeg stalker.

Det er bare å mobbe meg fordi jeg stalker folk, men når folk er så dumme p ha helt åpen profil såååå... :popcorn:

Anonym poster: 8170a2f9afc4cab3fb7ed72f502ae3e7

Anonym poster: 8ca76d0d57ac956d8340eb7bc25a42bd

AnonymBruker
Skrevet

:skratte: jeg vet ikke. jeg pleier ikke stalke folk ;P men morsomt er det vis facebook erter deg;P

Anonym poster: 0625cab35c4559ef587c14a125f4e1fe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har lagt merke til det samme, håper jo selvfølgelig ikke det. Men er det egentlig stalking når vedkommende har åpen profil? Jeg gjør det hele tiden, titter innom diverse som har åpen profil men som jeg ikke er venn med. Så lenge den er åpen er det jo ment for alle å se..eller?

Anonym poster: e83f23f0fea81d3d15414b9a4cf995b2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En slik liste har da jeg også? "Mennesker du kanskje kjenner", en hel liste med mennesker jeg ikke kjenner, ikke vet hvem er, og ikke har vært inne på profilen til.

Aner ikke hvorfor den er der jeg?

Anonym poster: c6dde779fc22d8f0082731ec7ce07308

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...