Gå til innhold

Hvem er avsender av invitasjonen?

hvem er avsender på invitasjonene?  

1. 1. hvem er avsender på invitasjonene?

• oss selv
      27
    • foreldre
      9
    • både oss og foreldrene
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett mye forskjellig gjort, og er utrolig usikker på hvordan vi skal gjøre det. Problemet er altså om foreldrene skal stå som avsender på invitasjonene eller ikke. Vi betaler mesteparten av bryllupet selv, men får litt drahjelp av noen av foreldrene. Og siden begge har skilte foreldre blir det en halv side med navn...

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss blir foreldre stående som vertskap, siden de betaler. :P

Skrevet

Hos oss blir det delt, Foreldrene hans på hans familie (venner), mine foreldre i min familie (venner) og på venner blir det oss, eller et av foreldreparene.

Foreldrene våre betaler en god del, også betaler vi litt.

Skrevet

Det er vi som betaler og vi som sender invitasjonene

Skrevet

Vi betaler og står også som avsender :D

Skrevet

Mine foreldre er vertskap og derfor står de som avsender. Det var slik jeg ville ha det.....

Skrevet

Mine foreldre inviterer. :D

Skrevet

Mitt råd er: Snakk med foreldrene om dette! Hos oss viste det seg at det hadde KLARE meninger på hvordan de ville ha dette, det var såvidt vi unnverget en katastrofe fordi de ikke fikk det slik de hadde tenkt og trodd.

Javist var det vårt bryllup og vi som bestemte, men siden de var med og sponset en god del hadde de sterke meninger om dette som i syntes de burde få gjennomslag for..

Skrevet

Vi betaler mesteparten selv, så det er vi som inviterer og står som avsendere.

Skrevet

Vi betaler, vi inviterer og vi står derfor som avsender.

Skrevet

Min foreldre betaler mesteparten og er vertskap, derfor er de også avsendre av invitasjonene. Men jeg har laget dem!

Skrevet
Min foreldre betaler mesteparten og er vertskap' date=' derfor er de også avsendre av invitasjonene. Men jeg har laget dem![/quote']

Her også, men foreldrene på begge sidene.

Skrevet

Hans foreldre betaler en del (ca. 1/3) men det er naturlig at mine foreldre står som vertskap da vi arrangerer alt på mitt hjemsted.

Skrevet

Vi invitere, betaler og ordner alt selv. Våre foreldre er gjester.

Skrevet

Vi inviterer og er avsendere, selvom bryllupt delvis blir betalt av foreldrene våres..

Skrevet

Vi betalte alt selv, så vi var også de som inviterte til bryllup.

Skrevet

Våre foreldre betaler mesteparten, så det er også de som innbyr til selskapet.

Skrevet

Vi sender og innbyr til bryllupet, men kommende svigers står oppført som kontaktpersoner med oss, med tanke på om mange ringer/mange vil snakke med den de kjenner best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...