Gå til innhold

Håret mitt er lilla på toppen...

Anbefalte innlegg

Gjest Candy Pie
Skrevet

Jeg holder på å bli blond, startet med å bleke håret i går + noen vask i lilla shampoo.

I dag bleket jeg det en gang til, og har vasket håret en del ganger med den lilla shampoen.

Uansett, jeg gjorde samme feil som jeg gjorde for et år siden, jeg satt med shampoen for lenge i, og vel...jeg er lilla...

Den har jo gjort en del nytte, er så og si ikke mer oransje eller gult igjen i håret mitt, men er jo ikke noe bedre å ha lilla striper, på toppen av hodet. Jeg har vasket nøye, men det går ikke vekk? Jeg har en blekeboks igjen, vil den hjelpe eller bare gjøre det verre ?

Jeg går ikke til frisør, hehe :P

Og ja, forresten, sist gang dette skjedde så farget jeg håret brunt igjen. Det gjør jeg ikke nå for har bestilt lys extension :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg kan nesten garantere at det forsvinner iløpet av få dager. Vask som normalt, så får du heller bruke en hatt eller et skjerf til det ser mindre lilla ut. Å bleke det på nytt blir bare unødvendig slitasje :)

Endret av Antlers
AnonymBruker
Skrevet

Nei ikke blek mer! Det skjedde nøyaktig det samme med meg to ganger. Det hjelper mye å ha i hårkur eller balsam og sove med over natta, som jeg gjorde andre gangen. Første gang prøvde jeg å bleke over med det endre med å måtte klippe av håret som ble lilla. Så jo helt latterlig ut på håret Fikk vite etterpå at det fader godt tilslutt om man er ivrig med å kure mye og lenge.

Anonym poster: 681d6a59ddf461514eb610cbb2149dc1

Gjest Quake
Skrevet

Det går bort etter noen vask med vanlig shampoo =)

Gjest Candy Pie
Skrevet

Okei, tuuuusen takk for svar :) Nå ble jeg letta !

Skal lete rundt på rommet og badet om jeg finner en hårkur et eller annet sted så sover jeg med den, om ikke jeg finner så sitter jeg noen timer med en balsam, og den skal ikke være lilla :)

Skrevet

Som du ser så blir håret lilla av shampoen. Det blir det fordi håret ikke er tilvendt evt fordi du har brukt den for mye. Ikke bruk den shampoen mere enn en gang i uken og ta en pause nå frem til fargen er borte. La håret få hvile nå og bruk kun milde produkter!!!

Gjest Candy Pie
Skrevet

Som du ser så blir håret lilla av shampoen. Det blir det fordi håret ikke er tilvendt evt fordi du har brukt den for mye. Ikke bruk den shampoen mere enn en gang i uken og ta en pause nå frem til fargen er borte. La håret få hvile nå og bruk kun milde produkter!!!

Håret skal straks få være i fred :)

Men det har holdt seg overaskende bra ! Og nå har jeg gått bra mørk brun til ganske lyst på litt over 24 timer :P

Har håndkle på hodet nå og en hårkur under, så vet ikke hvor mye gult det er igjen, men satser på at jeg får det vekk om et pr dager eller noe.

Gleder meg til extensionet kommer i postkassen nå :D

Var bare det å holde fargen ved like da...kjenner jeg meg selv rett blir jeg brunette om en uke for " jeg har brunt hår, det er det som er meg" Har jeg vel sagt om alle fargene jeg har hatt, og det er ikke få :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...