Gjest HunterLady Skrevet 30. juni 2012 #1 Skrevet 30. juni 2012 Selvsagt kan man ikke ta alle under en kam, men jeg har merket meg de siste 6 mnd (så lenge som jeg har vært singel), at de mennene som behandler meg best og er mest gentlemen, er utelukkende de som er yngre (ca 20-25 år). De som er i slutten av 20-årene viser seg å alltid kun tenke på én ting, og bryr seg mest om seg selv og sine egne behov. De yngre guttene har tilbudt meg frokost, kjørt meg hjem, passet på meg, gitt meg jakka si dersom det er kaldt ute osv. Så hva er greia her. Blir dere menn mer og mer egosentrisk og kynisk jo eldre dere blir? Jeg har bestemt meg for å drite i å finne meg en mann over 30. 3
Gjest HunterLady Skrevet 30. juni 2012 #3 Skrevet 30. juni 2012 Jeg har helt motsatt oppfatning. Jeg hadde samme oppfatning som deg før.. Men ikke nå lenger obviously
kråkefjas Skrevet 30. juni 2012 #4 Skrevet 30. juni 2012 Det gjelder jenter også. De på 30pluss ser bare på meg som et leketøy som kan skrus av og på. 6
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2012 #5 Skrevet 30. juni 2012 De eldre gutta har nok forstått ha som nytter og hva som er verdt å bruke tid på. Yngere menn er mer desperate tenker jeg. Anonym poster: 27d04af5fdbc4b40c9c73a472cc894ef 4
Gjest HunterLady Skrevet 30. juni 2012 #6 Skrevet 30. juni 2012 De eldre gutta har nok forstått ha som nytter og hva som er verdt å bruke tid på. Yngere menn er mer desperate tenker jeg. Anonym poster: 27d04af5fdbc4b40c9c73a472cc894ef Det tenker ikke jeg. Jeg tror heller at de yngre guttene kanskje oftere vil ha seg kjæreste, og ikke bare en sexpartner, og at de derfor behandler jenter bedre. De eldre har oftere blitt mer kynisk, og gidder ikke bruke energi på å være spesielt hyggelig mot den andre, fordi de ønsker ikke noe mer enn sex. 4
athon Skrevet 30. juni 2012 #7 Skrevet 30. juni 2012 Selvsagt kan man ikke ta alle under en kam, men jeg har merket meg de siste 6 mnd (så lenge som jeg har vært singel), at de mennene som behandler meg best og er mest gentlemen, er utelukkende de som er yngre (ca 20-25 år). De som er i slutten av 20-årene viser seg å alltid kun tenke på én ting, og bryr seg mest om seg selv og sine egne behov. De yngre guttene har tilbudt meg frokost, kjørt meg hjem, passet på meg, gitt meg jakka si dersom det er kaldt ute osv. Så hva er greia her. Blir dere menn mer og mer egosentrisk og kynisk jo eldre dere blir? Jeg har bestemt meg for å drite i å finne meg en mann over 30. Som du sa selv "man kan ikke ta alle over en kam."... Så sier jeg: man kan ta INGEN over en kam... Jeg er selv snart 30, men føler meg til tider som 18, andre ganger som 50... Og jeg behandler nok folk bedre nå enn da jeg var 22, for jeg har innsett hvor viktig det er for meg å være snill og gi kjærlighet. Ikke vær dum og trekk slike slutning er du snill. 5
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2012 #8 Skrevet 30. juni 2012 jeg oppfatter det ikke helt sånn. veldig personavhengig. en kar jeg kjente før da jeg var 20 og han 19 var skikkelig gentleman! en annen kar som var i starten av 30 årene var skikkelig gentleman. en kar som er like gammel som meg (22) var ikke slik i det heletatt. og en kar som er 34 var nærmere drittsekk enn noe annet. veldig forskjellig. Anonym poster: 731280c17feb22a5df7490361a1118c6 2
Gjest HunterLady Skrevet 30. juni 2012 #9 Skrevet 30. juni 2012 Som du sa selv "man kan ikke ta alle over en kam."... Så sier jeg: man kan ta INGEN over en kam... Jeg er selv snart 30, men føler meg til tider som 18, andre ganger som 50... Og jeg behandler nok folk bedre nå enn da jeg var 22, for jeg har innsett hvor viktig det er for meg å være snill og gi kjærlighet. Ikke vær dum og trekk slike slutning er du snill. Jeg har ikke trukket noen slutninger, selv om jeg det siste halvåret har erfart at de yngre mennene har behandlet meg best. En er ikke dum bare fordi man har lyst til å diskutere et tema. Og jeg skjønner ikke hva du mener i første setningene dine. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2012 #10 Skrevet 30. juni 2012 Det tenker ikke jeg. Jeg tror heller at de yngre guttene kanskje oftere vil ha seg kjæreste, og ikke bare en sexpartner, og at de derfor behandler jenter bedre. De eldre har oftere blitt mer kynisk, og gidder ikke bruke energi på å være spesielt hyggelig mot den andre, fordi de ønsker ikke noe mer enn sex. Og hvorfor tror du de eldre mennene ikke er like interessert i en kjæreste? de vet hva det går til. Det gjør ikke nødvendigvis de yngere gutta. Anonym poster: 27d04af5fdbc4b40c9c73a472cc894ef 2
Gjest HunterLady Skrevet 30. juni 2012 #11 Skrevet 30. juni 2012 Og hvorfor tror du de eldre mennene ikke er like interessert i en kjæreste? de vet hva det går til. Det gjør ikke nødvendigvis de yngere gutta. Anonym poster: 27d04af5fdbc4b40c9c73a472cc894ef Det er egentlig likegyldig for meg hva de er ute etter, men jeg mener at man kan være hyggelig og behandle andre på en respektabel måte uansett. Dersom du tar med deg noen hjem til deg og har sex med de, så er det for meg en selvfølge at man tilbyr den andre noe å spise dagen etter. Uansett videre hensikter! 1
solch Skrevet 30. juni 2012 #12 Skrevet 30. juni 2012 Jeg tror heller at de yngre guttene kanskje oftere vil ha seg kjæreste, og ikke bare en sexpartner. De yngre gutta lager veddemål som "første mann til å få hun jenta der til sengs, koste hva det koste vil" Mhm, har vært offer for den. Makan til barnslige 20-åringer. 1
Gjest HunterLady Skrevet 30. juni 2012 #13 Skrevet 30. juni 2012 De yngre gutta lager veddemål som "første mann til å få hun jenta der til sengs, koste hva det koste vil" Mhm, har vært offer for den. Makan til barnslige 20-åringer. Ja, det finnes barnslige såklart. Det er de som synes det feteste i verden er å knulle og å drikke øl oppned! Men dette er som regel 17-18 åringer. Tror de fleste 25-åringer er kommer over stadiet der de skal ha pulekonkurranser. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2012 #14 Skrevet 30. juni 2012 Det er egentlig likegyldig for meg hva de er ute etter, men jeg mener at man kan være hyggelig og behandle andre på en respektabel måte uansett. Dersom du tar med deg noen hjem til deg og har sex med de, så er det for meg en selvfølge at man tilbyr den andre noe å spise dagen etter. Uansett videre hensikter! Ikke hvis den kjedelige, tørre dama hans kommer hjem den dagen. Eller kanskje de har en elskerinne som gjør seg vanskelig og krever å være eksklusive selv om de bare er elskere. du vet, dere kvinner kan være vanskelig og krevende. Anonym poster: 27d04af5fdbc4b40c9c73a472cc894ef 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2012 #15 Skrevet 30. juni 2012 De yngre gutta lager veddemål som "første mann til å få hun jenta der til sengs, koste hva det koste vil" Mhm, har vært offer for den. Makan til barnslige 20-åringer. er det barnslig med sex og konkuranse også nå? Anonym poster: 27d04af5fdbc4b40c9c73a472cc894ef 2
Gjest HunterLady Skrevet 30. juni 2012 #16 Skrevet 30. juni 2012 Ikke hvis den kjedelige, tørre dama hans kommer hjem den dagen. Eller kanskje de har en elskerinne som gjør seg vanskelig og krever å være eksklusive selv om de bare er elskere. du vet, dere kvinner kan være vanskelig og krevende. Anonym poster: 27d04af5fdbc4b40c9c73a472cc894ef
solch Skrevet 30. juni 2012 #17 Skrevet 30. juni 2012 er det barnslig med sex og konkuranse også nå? Anonym poster: 27d04af5fdbc4b40c9c73a472cc894ef Ja, det er barnslig å utnytte 14-åringer på den måten(ja jeg var 14), og lyge om diverse ting, samtidig som begge gutta hadde dame fra før av.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 30. juni 2012 #18 Skrevet 30. juni 2012 Ja, en del av dem er sånn Og ja du har rett, det er mange av dem som er mer kjærlig fordi de vil ha dame, men mange av dem vil ikke ha det :gjeiper:
Gjest Vampen Skrevet 30. juni 2012 #19 Skrevet 30. juni 2012 Jeg tror dette har fint lite å gjøre med alder, og desto mer med personlighet og hva slags potensiale de ser i den de er med. 6
QueenOfTheSidewalk Skrevet 30. juni 2012 #20 Skrevet 30. juni 2012 Ikke hvis den kjedelige, tørre dama hans kommer hjem den dagen. Eller kanskje de har en elskerinne som gjør seg vanskelig og krever å være eksklusive selv om de bare er elskere. du vet, dere kvinner kan være vanskelig og krevende. Anonym poster: 27d04af5fdbc4b40c9c73a472cc894ef Gretten gammel gubbe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå