Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt meg Arganolje og skal bruke denne på huden et par ganger i uken, istedetfor nattkrem. Jeg har tidligere prøvd med olivenolje og synes dette også funket veldig bra. Noen som vet hvor forskjell det er på disse to oljene og hvilke av de som er best for huden?

Takk!

Anonym poster: 57f459ebcf789e7e3ea08d0c612d3aaf

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Arganolje hadde jeg tat ;)

Argan olje er hentet fra kjerner av argan treet, noe som er innfødte til Marokko. Argan oljen er kjent for sin næringsverdi, kosmetiske og flere medisinske egenskaper. Kommersielt tilgjengelig argan olje er svært dyrt sammenlignet med olivenolje, fordi en liter argan olje tar cirka 12 - 20 timer hånden behandling. Det er en møysommelig jobb, men de lokale berbiske kvinner er ekspert på utvinne olje fra argan frø. I disse dager, er oljen prosessert med maskiner i en mer ren måte. La oss ta en titt på hva argan olje vurderinger si ...

Argan Olje Anmeldelser, tatt i betraktning argan oljen fordeler, har en rekke produkter blitt lansert i verdens markeder som er markedsført som ypperlig for hårpleie, massasje og hudpleie. :hjerte:

Endret av jessica90
AnonymBruker
Skrevet

TS her igjen. Takk for svar:)

Jeg har 100% ren arganolje, som jeg nå har fått brukt et par ganger. MEN jeg tror jeg er allergisk mot det! Går det an?

La plutselig to og to sammen, og fant ut at det må komme av arganoljen.

Jeg tok oljen i hele ansiktet, inkludert øyeområdet. Voknet opp med et par veldig hovne øyelook. (Trodde først det bare var fra kløe av gresspollenallergien). Jeg har tatt på oljen igjen og merker jeg begynner å klø i øynene og litt ellers i ansiktet.

Går det an å reagere på denne oljen??

(Jeg har fra før av bjørkepollenallergi,gressallergi og kryssallergier som følge av dette, blant annet visse frukter og nøtter).

AnonymBruker
Skrevet

Arganolje kommer vel fra frøet til ei frukt? Man kan vel være allergisk mot nesten alt så du er nok allergisk mot den ja.

Anonym poster: 3e0e594131d0c6bcdad362b66dda4dd7

AnonymBruker
Skrevet

Off, ja da er jeg nok allergisk mot dette vidunderproduktet :(

Noen som vil kjøpe arganoljen min? Den er brukt 3 ganger! Den er 100% ren og er på 50ml. Følger også med en liten flaske til å ha med på reise, vet ikke hvor mange ml det er i den. Kanskje 10?

Følger også med en spraypumpe man kan bruke, den har jeg ikke rukket å ta i bruk.

Si ifra her hvis noen ønsker å kjøpe den. Selges for 150kr + porto.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...