Gå til innhold

denne bryllupskaken har jeg lyst til å ha!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om denne?

http://www.hennig-olsen.no

gå på produkter og så spesialkaker så kommer den fram.

Liker ikke helt de etasjekakene jeg, og denne er jo litt "anderleders".. Skal ikke bestille fra hennig-olsen, men bruke denne som utgangspunk. Og skal da ikke ha iskake heller, men gjøre om kaken til bløtkake med en eller annen god krem inni. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stilig kake. Har sett den før, tror kanskje ikke at den er så veldig spesiell og annerledes, hvis det er det du er ute etter. Men så absolutt en nydelig kake! :P

Skrevet

Åh så konge!!

Jeg vil ha iskake-.bryllupskake!! Ikke tull en gang!

Hennig-Olsen har den beste isen og jeg simpelthen elsker is!

Så hvorfor ikke??

Ellers så liker jeg best sånne kaker også Jeanine. Liker ikke så godt etasjekaker med masse pynt jeg...

Men, WOW nå skal jeg ha iskake!!!

:ler:

Skrevet

Den var kjempefin og sikkert god som iskake også :)

Skrevet
Stilig kake. Har sett den før' date=' tror kanskje ikke at den er så veldig spesiell og annerledes, hvis det er det du er ute etter. Men så absolutt en nydelig kake! :P[/quote']

Er ikke ute etter å ha en kake som skiller seg så voldsomt ut, men ville ha en flott, flat kake og dette er den fineste jeg har funnet så langt. :D

Skrevet

Jeg har alltid hatt så lyst på en som er dekket med roser....

Skal se om jeg finner bilde. I mellomtiden kan dere titte på denne

eller denne siden

Skrevet

Vi skal ha to langpanne sjokoladekaker, som vi skal dekke med marsipan og lage noe pynt oppå. Mellom kakene skal vi lage en bru hvor vi skal ha et brudepar av ett eller slag.

Jeg vil heller ha noe som er litt morsomt enn noe som er for "sukkersøtt".

Skrevet
Jeg har alltid hatt så lyst på en som er dekket med roser....

Skal se om jeg finner bilde. I mellomtiden kan dere titte på denne

eller denne siden

Her var det mange flotte kaker! Men de fleste er jo veldig amerikanske og hvordan er muligheten for at noen i Norge kan lage lignende kaker? :klø:

Skrevet
Noe liknende denne vil jeg ha!!!!!!!!!!

Bare med hvite blomster på!!!!!

http://www.cakesbydesign.cc/PassionateLove.html

Denne kaken var også kjempe fin!! Etasjekakene blir straks finere når de ikke står på stativ synes jeg. Men jeg holder fortsatt en knapp på en helt flat kake. Vil heller ikke bruke mange tusen på kaken og jeg tror ikke en som den fra hennig-olsen kan være så dyr å lage (håper ikke det ihvertfall).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...