AnonymBruker Skrevet 30. juni 2012 #1 Skrevet 30. juni 2012 jeg har tynne lepper, spesielt overleppen. Hvordan vil dette se ut med restylane? Anonym poster: 5dbcb4d4bf4a50b680660700fa4e0d4f
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2012 #2 Skrevet 30. juni 2012 Hadde ei venninne som ikke var noe pen før, men ble plutselig veldig pen med restylane. Syns det er veldig fint etter noen uker når hevelse og alt har gått litt ned. Det kjipe er at man må gjøre det veldig ofte, og hvis man feks får seg kjæreste i restylan-perioden, vil ikke han vite hvordan man egentlig ser ut... det må være rart :gjeiper: Anonym poster: 9723f5fb2fbf42249da15769656b7ca6
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2012 #3 Skrevet 2. juli 2012 ingen andre erfaringer?? ts Anonym poster: f3b0a6fe38e368acb27480e28c91a588
Gjest BabyBlue Skrevet 3. juli 2012 #4 Skrevet 3. juli 2012 Etter hva jeg har skjønt det kan man bli veldig fin og få litt mer "pout" i leppene... eller så kan man se ut som en gakkgakk. Jeg tror det er veldig viktig å gå til en person som kan forutse resultatet etterpå og som kan gi en passende mengde, for det er ingen tvil om at for lite er bedre enn for mye når det gjelder noe som forstørrer en så sentral del av ansiktet som leppene. Små lepper trenger også mye mindre stoff enn store lepper etter hva jeg har lest, noe som gjør at det lettere kan gå galt? Om du vil få en pekepinn kan du gå innom DENNE siden, som ser ut til å vite hva de snakker om.
Chocoholic Skrevet 3. juli 2012 #5 Skrevet 3. juli 2012 Babyblue, nr 2 på den linken ble jo kjempebra. Ikke alle som er like heldige. Jeg har ikke førstehåndserfaring, men storesøstra til ei venninne tok, hun hadde veldig små lepper som så vidt syntes. Første gang hun tok så det rett og slett ikke ut...om hun bare var uheldig med vedkommende som satte injeksjonene vet jeg ikke, men leppene ble altfor store "utover" på en måte, så det så ut som hun hadde en form for kronisk betennelse i 6mnd. Da tok hun en gang til, og det ble bedre, men man kunne fremdeles se at hun hadde tatt noe i leppene fordi leppevevet ble liksom så strukket på en måte. Naturlige lepper har på en måte "riller" i leppene, og de jeg har sett som har restylane mangler disse som gjør at det lett ser falskt ut - vevet blir liksom strukket ut.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2012 #6 Skrevet 3. juli 2012 Anonym poster: de37d4a677e9b4126c8242b8595c5830
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2012 #7 Skrevet 3. juli 2012 Silje på Colosseumklinikken er sykt flink! Har gått hos henne 3 ganger å bare fått superfine lepper.):) Jeg elsker Restylane!! Anonym poster: de37d4a677e9b4126c8242b8595c5830
Djungelvrål Skrevet 5. juli 2012 #8 Skrevet 5. juli 2012 Etter hva jeg har skjønt det kan man bli veldig fin og få litt mer "pout" i leppene... eller så kan man se ut som en gakkgakk. Jeg tror det er veldig viktig å gå til en person som kan forutse resultatet etterpå og som kan gi en passende mengde, for det er ingen tvil om at for lite er bedre enn for mye når det gjelder noe som forstørrer en så sentral del av ansiktet som leppene. Små lepper trenger også mye mindre stoff enn store lepper etter hva jeg har lest, noe som gjør at det lettere kan gå galt? Om du vil få en pekepinn kan du gå innom DENNE siden, som ser ut til å vite hva de snakker om. De to øverste jentene så ut som om de var 16 år og hadde naturlig fyldige nok overlepper i massevis. Typisk vestkantjenter som har fått det i komf-gave av mamma. Fy f..hvor provoserende!! 1
Gjest BabyBlue Skrevet 5. juli 2012 #9 Skrevet 5. juli 2012 (endret) De to øverste jentene så ut som om de var 16 år og hadde naturlig fyldige nok overlepper i massevis. Typisk vestkantjenter som har fått det i komf-gave av mamma. Fy f..hvor provoserende!! Syntes spesielt det var litt smørr på flesk på den første jenta som allerede hadde flotte lepper, men det kunne definitivt ha vært verre Er så mange dårlige botox og restylane resultater gående rundt der ute, er til å grine av Endret 5. juli 2012 av BabyBlue
heidiheidiheidi Skrevet 5. juli 2012 #10 Skrevet 5. juli 2012 syns ikke det blir så pent jeg.. men hver sin smak 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå