Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynner å akseptere min katte/fugle skjebne. Jeg vil si (uten å virke for narsisistisk) at jeg ser grei ut. Jeg er relativt spinkel men har pupper og lår og dessuten har vel ikke det så mye å gjøre med saken, men har merket at noen har sett etter meg. Men det hjelper ikke å ha et noenlunde ok ytre når man er så sjenert /sosialt "awkward" som meg. Jeg blir jo nervøs bare en kjekk gutt på min alder ser på meg på tbanen. Og jeg går aldri ut, nesten.. Men jeg føler at dette (null kjærlighets historie) kan være hemmende for evnt. fremtidige forhold.. Jeg mener jeg synes det er litt flaut å liksom ikke ha noe å komme med hvis man spør om ekser osv. Og hvor møter man egentlig gutter/menn.. Jeg mener, man går vel ikke bare bort til en kjekk mann på butikken og spør om telefon nummer/begynner å snakk med dem. :sjenert: Takk for at du gadd å lese hele dette kleine innlegget :gjeiper:

Anonym poster: 25674273f711bd11e777112eb2b68d02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk min første kjæreste som 29-åring..!

Jeg liker best nettdating, for da følte jeg at jeg kunne sile ut litt bedre hva slags personer jeg ville møte. :) Kanskje det er noe for deg, da trenger du ikke være så frampå i hverdagssituasjoner!

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg hadde ikke tenkt at det gjorde noe om du ikke hadde så mye/ingen erfaring. :)

Nei, hvor møter man folk? Lurer litt på det samme selv. Jeg jo ute og farter, men aldri på byen, og kanskje maks en fest eller to i året. Det er noe med at har man kuttet ut de kanalene der folk som regel møtes, så går det tregt. Hjelper lite å være attraktiv når ingen andre får vite om det :P

Endret av Essensen
  • Liker 1
Gjest test123
Skrevet (endret)

Du skal ikke bekymre deg for å ikke ha kjæresteerfaring, men om du ønsker kjæreste så tenk over hvordan du skal få en. Møte gutter på byen, bli kjent med gutter gjennom jobb, venner, organisasjoner, nettdating osv

Edit: om du ikke er medlem av noen organisasjoner så kan du kanskje bli medlem utelukkende for å treffe folk?

Endret av test123
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke tenkt at det gjorde noe om du ikke hadde så mye/ingen erfaring. :)

Nei, hvor møter man folk? Lurer litt på det samme selv. Jeg jo ute og farter, men aldri på byen, og kanskje maks en fest eller to i året. Det er noe med at har man kuttet ut de kanalene der folk som regel møtes, så går det tregt. Hjelper lite å være attraktiv når ingen andre får vite om det :P

Ja, men jeg føler at når man er på byen så er de fleste bare ute etter ons uansett. Uff jeg kunne ønske jeg ikke ble stresset/ over analyserende når noen snakker til meg. Og om jeg har fått innabords litt alkohol så høre sjeg bare "blond ut". Men så godt å høre at noen ihvertfall ikke tror det er hemmende i fremtidige forhold (om dere ikke bare er søte å trøster meg her da:).

Anonym poster: c4cdbe21e9f3975dfd31689cc8e34b9b

• Liker 1
Skrevet

For å treffe menn tilfeldig.

I butikken: Mist noe i gulvet, si "oj da" og bøy deg saaakte ned med rumpa mot ham, fungerer best om du har på deg en kjole/skjørt.

Gå til melkeprodukter, ta fram en sånn Tine Krem på sprutflaske, rist den mens du ser han inn i øynene og simuler at du spruter kremen over brystene dine.

Gå til grønnsaksdisken, ta opp to store vannmeloner og "vei" dem med hendene foran brystet ditt.

på gata: si "har du fyr?" når han sier ja så svarer du med "det er bra, jeg trenger å bli tent."

ser du en kjekk fyr komme mot deg på gata, begynn å riste kroppen ukontrollerbart og si "du ga meg en orgasme da jeg så deg komme"..

good luck!!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

For å treffe menn tilfeldig.

I butikken: Mist noe i gulvet, si "oj da" og bøy deg saaakte ned med rumpa mot ham, fungerer best om du har på deg en kjole/skjørt.

Gå til melkeprodukter, ta fram en sånn Tine Krem på sprutflaske, rist den mens du ser han inn i øynene og simuler at du spruter kremen over brystene dine.

Gå til grønnsaksdisken, ta opp to store vannmeloner og "vei" dem med hendene foran brystet ditt.

på gata: si "har du fyr?" når han sier ja så svarer du med "det er bra, jeg trenger å bli tent."

ser du en kjekk fyr komme mot deg på gata, begynn å riste kroppen ukontrollerbart og si "du ga meg en orgasme da jeg så deg komme"..

good luck!!

Haha å faktisk gjøre noe av dette hadde jo vært døds-morsomt egentlig. Men akuratt her tror jeg at jeg er for utrygg på meg selv til å gjennomføre.Hvertfall Tine kremen. HAHA jeg ser det for meg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg begynner å akseptere min katte/fugle skjebne. Jeg vil si (uten å virke for narsisistisk) at jeg ser grei ut. Jeg er relativt spinkel men har pupper og lår og dessuten har vel ikke det så mye å gjøre med saken, men har merket at noen har sett etter meg. Men det hjelper ikke å ha et noenlunde ok ytre når man er så sjenert /sosialt "awkward" som meg. Jeg blir jo nervøs bare en kjekk gutt på min alder ser på meg på tbanen. Og jeg går aldri ut, nesten.. Men jeg føler at dette (null kjærlighets historie) kan være hemmende for evnt. fremtidige forhold.. Jeg mener jeg synes det er litt flaut å liksom ikke ha noe å komme med hvis man spør om ekser osv. Og hvor møter man egentlig gutter/menn.. Jeg mener, man går vel ikke bare bort til en kjekk mann på butikken og spør om telefon nummer/begynner å snakk med dem. :sjenert: Takk for at du gadd å lese hele dette kleine innlegget :gjeiper:

Synes ikke du skal bekymre deg så alt for om dette. Etter min erfaring er det fantastisk å være i et forhold også. Møtte selv min ex helt tilfeldig på byen selv om jeg ikke var på utkikk etter noen. Vi slo opp på grunn at vi fant ut av vi var litt for forskjellige.

Tror du fort legger merke til desperate menn som vil ha ons som du sier. Det har jeg selv sett, og synes det er litt trist. Så hold hodet oppe, og plutselig snubler han over deg før du vet ordet av det. :-)

Skrevet

Jeg mener jeg synes det er litt flaut å liksom ikke ha noe å komme med hvis man spør om ekser osv.

Er jo ikke uvanlig at menn foretrekker de som aldri har vært i forhold, så det er vel ikke noe å være flau over for din del.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er jo ikke uvanlig at menn foretrekker de som aldri har vært i forhold, så det er vel ikke noe å være flau over for din del.

Seriøst?.. For jeg har hatt følelsen av at dette er litt myte akuratt som om menn også foretrekker jomfruer når de egentlig vil ha en jente som er god i senga/vet hva hun gjør.

Skrevet

Jeg hadde ikke en skikkelig kjæreste før jeg var 24 år.

Jeg var og ganske sjenert, men en dag så kom min nåværende samboer :rodmer: og inviterte meg ut, og da hadde jeg endelig "baller" nok til å si ja, vi har vært sammen i snart fire år. Vi har og en liten nydelig baby sammen :rodmer:

Det skjer som regel når du venter det minst. Det høres kanskje ut som en klisje, men det er mye sannhet i klisjeer :jepp:

Gjest test123
Skrevet

Seriøst?.. For jeg har hatt følelsen av at dette er litt myte akuratt som om menn også foretrekker jomfruer når de egentlig vil ha en jente som er god i senga/vet hva hun gjør.

Men tror du noen dropper dama fordi hun ikke har nok ekser? Man vil sikkert ha damer som er gode i senga, men om problemet er manglende erfaring er det jo merkelig å droppe dama, for det bør jo gjerne bli tid til erfaring i et forhold.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var og ganske sjenert, men en dag så kom min nåværende samboer :rodmer: og inviterte meg ut, og da hadde jeg endelig "baller" nok til å si ja, vi har vært sammen i snart fire år. Vi har og en liten nydelig baby sammen :rodmer:

Det skjer som regel når du venter det minst. Det høres kanskje ut som en klisje, men det er mye sannhet i klisjeer :jepp:

Det hørtes søtt ut. Virkelig, disse svarene for meg til å tro det nesten kan være håp likevel XD... Jeg må komme meg ut og prøve å være litt mindre sjenert.

Skrevet

Kan bekrefte dette ihvertfall.

Tar gjerne en nybegynner her også jeg :happy:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen - antall partnere har ingenting å si om man er god i senga eller ikke.

Det som har noe å si er hvor trygg du er på deg selv,og at du onanerer og kjenner kroppen din - hva du liker og ikke liker.

Ts kan sikkert være kjempegod i senga, selv om hun har null erfaring med menn. Men selvfølgelig - når ts møter noen, må de jo bli kjent før før de tør å slippe seg løs? Det må jo alle, for det tar jo tid å bli kjent?

Anonym poster: 4991f9ebac9d99c863d35d9c3790d798

Gjest GirlDreamer
Skrevet

Er enig i at det skjer når man venter det minst. Jeg har vært med min samboer i 18 måneder i dag, og vi planlegger forlovelse og bryllup. Jeg møtte han i en chatte gruppe på internett, og jeg var absolutt ikke på utkikk etter et forhold. Jeg var 28 når jeg møtte han, og han er min første kjæreste :yvonne::rodmer:

Skrevet

Jeg er straks 32 år og har heller aldri hatt kjæreste pga. angst og sjenerthet og at jeg trekker meg unna folk fordi jeg er så usikker og engstelig av meg. Vet ikke hva jeg skal si og føler jeg oppfører meg teit og klossete og er i veien derfor trekker jeg meg unna. :sjenert:

Skrevet

Du høres ut som en kompis av meg for noen mnd siden. Han er 26 og hadde mista all tro på å finne seg en dame, hadde aldri hatt kjæreste før, ikke i nærheten, etc. Nå er han lykkelig sammen med dama si og de planlegger å flytte sammen med tid og stunder. :)

Han er også litt sjenert og kanskje ikke helt "der" når det gjelder å møte folk. Han fant damen sin på nettdating :)

Skrevet

TS: I følge min erfaring så er det aller viktigste å være deg selv. ALDRI spill på noen som du ikke er. Du kommer før eller siden til å bli gjennomskuet.

Jeg er _helt_ sikker på at før eller siden så treffer du en type som du kommer til å bli lykkelig med. Men, haken er at han kommer ikke å ringer på døra di hjemme heller. Så du må jo være litt proaktiv.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for så positive og søte tilbakemeldinger:)) Dette var koselig å lese! :kaffekopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...