Gå til innhold

Drakk Cambridge milkshake og kastet opp..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte meg en pakke med Cambridge jordbærmilkshake i god tro at jeg ville gå ned mange kilo. Naiv og dum som jeg er betalte jeg 200 kr for en pakke med 15 porsjonspakker i (tror jeg).

Jeg er en av de som vil ha effekt fort som f.. ellers gir jeg opp. Har ikke tid og energi til å trene heller :oops:

Uansett så begynte jeg dagen med å riste en pose med vann i en beholder. Tenkte at "dette blir maten din fremover..". Det sto på pakken at det kunne være måltidsertatter. Det smakte no helt for j..lig blanding av mel og E-stoffer!! Dro på arbeid og det gikk ikke lenge før jeg fikk en dundrende hodepine ihjælsulten som jeg var.... :lol:

Når jeg kom hjem hadde jeg så vondt i hodet og var kvalm så jeg måtte spy :kvalm:

Jeg fikk i meg litt mat etterpå, og pakket fort unna Cambridgen....

Mulig disse suppene smaker bedre, men går det virkelig an å leve på pulver?? er det noen som har smakt pulvermåltid som er gode?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvde Nutrilett, men klarte ikke engang å drikke alt fordi jeg bare brakk meg pga smakte så vondt.

Skrevet

offa.. stakkars =) de greiene smaker jo dritt! jeg tok wellex piller og eddik piller.. (samtidig) noen timer etter var jeg helt elendig, spydde hele dagen.. til og med blod.. har ikke rørt noen av pillene mer..

Skrevet

nå skal jeg si noe som sikkert alle vet. en sånn kur kan hjelpe deg og gå fort ned i vekt. Men du kan ikke leve på det et helt liv, du må finne noe du blir mett av og som du kan leve på. Prøv og spis lite men OFTE! Gjerne hver 3 time. Gå mest mulig og drikk mye vann.

Om du ikke har tid til og trene, så finn 1 dag i uka der du går en tur på ca 20-30 min. Så gjør du det i 1 mnd. og så øker du til 2 ganger i uka. Vist du har gått mye opp i vekt, så har du ikke klart det på en da, men over lang tid. Og da tar det tid og gå ned i vekt.

Et bra ordtak: du blir ikke tykk mellom jul og nyttår, men mellom nyttår og jul. Så vær snill med deg selv og ikke behandle kroppen din sånn.

Mange oppmuntringsklemmer :wink:

Skrevet

Tenk om alle reagerte som deg og kastet opp av pulver! Da kanskje vi ble kvitt faenskapen!

Jeg er blitt feit av slike kurer - hadde aldri tid eller energi til å trene - og javel, det koster. Mer enn du liker å tenk på, og mye mer enn du tror på.

Energi skaper energi. Trener du, får du mer energi. Det er et par uker som er vonde, men hvis du ikke gir op, lover jeg deg nesten frelse i forhold til energi.

Pulver gjør deg feitere. Kanskje en størrelse mindre i en uke eller en måned, men kroppen din blir feitere.

Når du blir så gammel som meg - da kan du sitte på din brede bak å angre. Det gjør jeg.

Nei, det er ikke noe problem å slanke seg 20 kilo med pulver. Gjorde det raskt og greit jeg. Flere ganger.

I dag? Skulle ønske jeg aldri hadde gjort det. Og jeg har aldri vært større.

Skrevet

Jeg har gått på Cambridge, gikk ned 15 kg på 12 uker og opp igjen 20 kg etterpå..Har prøvd Libra og Grete Roede, men går nå på noen som heter Eat, det passer for meg fordi jeg har en mage som er litt typisk insulinresistans(eller hva det heter) mage..Det fokuseres ikke så mye på kilo, men kroppen forandrer seg fordi den begynner å forbrenne fett og ikke muskler! Har gått på dette en uke og gått ned 11,5 cm (og 2,5kg)..Men pulverkurer, fyttirakkeren, det hadde jeg ikke holdt ut med en dag nå-ÆSJ!!

Skrevet
nå skal jeg si noe som sikkert alle vet. en sånn kur kan hjelpe deg og gå fort ned i vekt. Men du kan ikke leve på det et helt liv, du må finne noe du blir mett av og som du kan leve på. Prøv og spis lite men OFTE! Gjerne hver 3 time. Gå mest mulig og drikk mye vann.

Om du ikke har tid til og trene, så finn 1 dag i uka der du går en tur på ca 20-30 min. Så gjør du det i 1 mnd. og så øker du til 2 ganger i uka. Vist du har gått mye opp i vekt, så har du ikke klart det på en da, men over lang tid. Og da tar det tid og gå ned i vekt.

Et bra ordtak: du blir ikke tykk mellom jul og nyttår, men mellom nyttår og jul. Så vær snill med deg selv og ikke behandle kroppen din sånn.

Mange oppmuntringsklemmer :wink:

Takk for fine svar alle sammen! Da er det ikke bare meg som har dårlig erfaring med pulver... :wink:

Dette har jeg hørt mange mange ganger, men har bestemt meg for at jeg skal høre på deg og begynne å gå en dag i uken! Jeg trenger noen som gir meg et eller flere kraftige spark i baken opptil flere ganger :wink: Skal prøve å holde meg unna snopen i ukedagene.... :roll:

Jeg er nemlig en tv-slave, og når jeg ser mine faste serier må jeg ha noe å kose meg med. Dette har blitt ganske plagsomt, for jeg kan ikke nyte et program uten noe i munnen... :oops:

Men jeg har kjøpt meg en stepmaskin for noen uker siden,men den er ikke satt helt sammen enda. Skal få ordnet den, sånn at jeg kan stå foran tv'n og pese med munnen full av luftgodis :enig_animasjon:

Til junibrud04: Hva er egentlig Eat? en diett eller?

På forhånd takk!

Skrevet
Til junibrud04: Hva er egentlig Eat? en diett eller?

På forhånd takk!

De mener at menneskekroppen ikke er skapt for all maten som vi spiser nå, at kroppen er skapt for urkost som var det som gjaldt da vi ble til..

Se her, litt bedre forklart enn hva jeg får til :roll:

Jeg synes det hvertfall er verdt et forsøk! Du skal ha minimalt med karbohydrater de første 14 dagene, så øker det gradvis!

Skrevet

Du kan jo finne noe sunnere å kose deg med foran tv`en. Frukt og yoghurt f.eks.

Skrevet

Hei det høres jo lurt ut med steppemaskinen. Ta og start med en dag i uken på den og en dag i uken med gåtur. Og så øker du etter ca 1 mnd.

Om du må spise noe kan du jo lage deg dip av yogurt naturell og dipp gulrot, paprika, agurk, stangselleri, cherrytomater ja det du liker av grønnsaker. det er veldig godt og så får du noe og knaske på og som er sundt :wink: Dette går bra ta en dag av gangen :)

mange flere oppmuntringsklemmer :P

Skrevet
Jeg kjøpte meg en pakke med Cambridge jordbærmilkshake i god tro at jeg ville gå ned mange kilo. Naiv og dum som jeg er betalte jeg 200 kr for en pakke med 15 porsjonspakker i (tror jeg).

Jeg er en av de som vil ha effekt fort som f.. ellers gir jeg opp. Har ikke tid og energi til å trene heller :oops:

Uansett så begynte jeg dagen med å riste en pose med vann i en beholder. Tenkte at "dette blir maten din fremover..". Det sto på pakken at det kunne være måltidsertatter. Det smakte no helt for j..lig blanding av mel og E-stoffer!! Dro på arbeid og det gikk ikke lenge før jeg fikk en dundrende hodepine ihjælsulten som jeg var.... :lol:

Når jeg kom hjem hadde jeg så vondt i hodet og var kvalm så jeg måtte spy :kvalm:

Jeg fikk i meg litt mat etterpå, og pakket fort unna Cambridgen....

Mulig disse suppene smaker bedre, men går det virkelig an å leve på pulver?? er det noen som har smakt pulvermåltid som er gode?

Jeg har gått på Cambridge 2 ganger. Første gang gikk jeg ned 5 kg på èn uke og så gikk jeg opp det dobbelte igjen (jeg var på kuren i èn mnd), men neste gang gikk jeg ikke opp for da visste jeg at om jeg ikke la om matvanene var det ikke til noe nytte. Cambridge smaker ikke noe godt om du ikke blander pulveret ordentlig med vannet slik at det er lett og porøst. Jeg drikker kun sjokolade milkshaken og den varmet jeg i mikroen og kunne godt tenkt meg å prøve kuren igjen, men jeg har lagt om matvanene mine nå og håper det hjelper.

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Slankemilkshake? Kanskje det var MENINGEN at du skulle spy, mister et par kilo på det :roll::tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...