Gå til innhold

Brudekjolen til Ingerid Stenvold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

1341075442512_726.jpg

Hva synes dere? Jeg synes det er forfriskende å se en "påkledt" og litt gammeldags brud, med positivt fortegn. En fin motvekt mot alt det halvnakne, fancy og stroppeløse :)

Anonym poster: 73310b73d155393ec061c727185e6652

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns den ser litt ut som et hvitt kjøkkenforkle med blonder over.

• Liker 6
Gjest Little princess
Skrevet

Den så ut som en sekk.. Med andre ord, jeg syntes ikke den ser så formsydd ut. Jeg liker veldig godt brudekjoler med armer -stroppeløse kjoler er ikke pent på alle, heller få- , men den kjolen syntes jeg var litt kjedelig og lite kledelig.

• Liker 5
Gjest Swipper
Skrevet

Jeg tror den ville vært finere hvis kjolen under var litt mer "avkledd". Uten de "stroppene" over skuldrene.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror den ville vært finere hvis kjolen under var litt mer "avkledd". Uten de "stroppene" over skuldrene.

Jeg synes den ville vært enda finere hvis den var helt "påkledt", dvs ikke blonder men heldekkende lange ermer. Du kan si jeg ikke er begeistret for dagens mote, men Ingerid kom i hvert fall et stykke på vei :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Like stygg som hun er på håret.

Anonym poster: a79063df753692106873100fe51b7385

• Liker 1
Skrevet

Synes det var veldig sjarmerende, i og med at det var hennes mors brudekjole fra 1966! Synes det var friskt, særlig i og med at hun ikke er en av 1000 bruder som tror de ser bra ut i en stroppeløs kjole. Det er jo så mange kjoler det går 13 på dusinet av...

Så ser det kanskje ut som om det er en slags kåpe utenpå, og da blir det jo straks et mer anvendelig antrekk i løpet av en hel kveld.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Synes den var fin og et friskt pust i disse dager hvor alle skal ha A-line brudekjole uten stropper! Og helt fantastisk at det er hennes mors kjole! Tommel opp for Stenvold! :D

Anonym poster: c6d5caaf07e14a22d450eb5920d62d26

• Liker 1
Skrevet

Den ble litt forkleaktig på grunn av stroppene, men ellers synes jeg den var veldig pen^_^

Det er og veldig kult at det er hennes mor sin kjole. Jeg skulle ønske mamma hadde sin kjole, men den kjøpte hun på H&M dagen før bryllupet og kastet den fordi noen sølte vin på den... Bestemor giftet seg seg i en blå drakt hun hadde lånt fordi de ikke hadde penger til at hun kunne få sin egen kjole. Men hun var skikkelig fin i den drakten^_^

• Liker 1
Skrevet

Helt forferdelig.

Gjest Tekola
Skrevet

1341075442512_726.jpg

Hva synes dere? Jeg synes det er forfriskende å se en "påkledt" og litt gammeldags brud, med positivt fortegn. En fin motvekt mot alt det halvnakne, fancy og stroppeløse :)

Jeg synes den er kjempesøt! Spesielt fordi det er morens som hun velger å bruke igjen.

Skrevet

Jeg likte godt blondene, men som flere her sier så ble stroppene det som gjorde kjolen til ikke en fulltreffer. Men; i lys av det at det er gjenbruk etter moren, så blir kjolen en vinner likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...