Gå til innhold

Personal shopper

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal til London i sommer, og skal ut på en del shopping. Jeg er ganske håpløs når det kommer til stil og mote, aner ikke hvordan type klær og farger jeg egentlig kler. Klesskapet mitt er ganske utdatert etter noen år som student, til høsten begynner jeg i ny jobb og trenger derfor en løft i kles- og stilveien.

Tenkte derfor å prøve meg på en personal shopper i en av butikkene mens jeg er det borte, noen som har prøvd dette før? Ser at ihvertfall Topshop, Debenhams og Dorothy Perkins tilbyr dette. Noen som isåfall kan anbefale hvilken jeg bør velge? Evt utifra vareutvalget til butikken? Jeg har ikke supergod råd, så ønsker ikke kjøpe mye dyre klær. men greit med litt kvalitet, og at det ikke er hverken for "kjerring" eller altfor spesielt.

Anonym poster: 8d1205c701188e0567698e644fa582a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hjerte:

London er kjemepe dyktige og flinke.

Du kan gjøre det, hvis du har lyst.

Ikke bare klær de er flinke men også bikini, sminke og til og med kan de lage brun krem som til passer deg i London ;)

AnonymBruker
Skrevet

Debenhams er ganske dyrt. Topshop sin prisklasse varierer ganske mye, og utvalget i Oxford Street er enormt. Men ulempen er at det er sykt mange kunder der hele tiden.. :)

Anonym poster: 5cedc957928d81775ad392464a2ae152

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...