Gjest Svampen Skrevet 30. juni 2012 #1 Skrevet 30. juni 2012 Jeg er utrolig lei av musikken min og hører bare på det samme om og om igjen. Er det noen som har forslag til noen band som spiller god musikk i samme "stil" som de jeg har listet opp nedenfor? - Foo Fighters - Band of Horses - R.E.M. - Sivert Høyem - Radiohead - Pearl Jam - Nirvana - Arcade Fire - Aerosmith - The Black Keys - Bon Jovi - Coldplay - The Cure - Dire Straits - Guns N' Roses - Madrugada - Red Hot Chili Peppers Forslag mottas med stor takk!
DeLorean Skrevet 1. juli 2012 #2 Skrevet 1. juli 2012 Hei! Skal prøve å hjelpe deg så godt jeg kan. Foo Fighters. Prøv Biffy Clyro eller Taylor Hawkins` sideprosjekt The Coattail Riders. Band of Horses. Prøv The Decemberists. R.E.M. Vanskelig, de høres stort sett bare ut som seg selv. Sivert Høyem. Unik stemme. Har du prøvd My Midnight Creeps? Coldplay. Prøv Keane, U2. The Black Keys. Sjekk ut Rival Sons og The Parlor Mob. Konge! Aerosmith. Prøv The Black Crowes. Madrugada. Prøv Interpol. Mange har disse bandene har jo sitt eget distinkte lydbilde og kan ikke kopieres, så resten vet jeg ikke helt. 1
HedvigR Skrevet 1. juli 2012 #3 Skrevet 1. juli 2012 Tame Impala, The Band, Arctic Monkeys, The Who, The Clash, XTC, The White Stripes, The Undertones 1
Gjest Svampen Skrevet 2. juli 2012 #4 Skrevet 2. juli 2012 Tuuusen takk, dere. Her var det utrolig mye bra! Vet dere om noen mannlige artister med (veldig) mørk stemme? Hører allerede på Sivert Høyem og Leonard Cohen, men skulle ha hatt flere å velge mellom!
HedvigR Skrevet 2. juli 2012 #5 Skrevet 2. juli 2012 Hmm, det kan jo godt hende du har hørt del på Nick Cave, men hvis ikke så er jo han fantastisk da!!
Gjest Svampen Skrevet 2. juli 2012 #7 Skrevet 2. juli 2012 Hmm, det kan jo godt hende du har hørt del på Nick Cave, men hvis ikke så er jo han fantastisk da!! Kunne ikke vært mer enig, han har en fantastisk stemme!
Gjest Svampen Skrevet 2. juli 2012 #8 Skrevet 2. juli 2012 Kent! Kent! KentKentKent! Har hørt en del på ham og, ja!
HedvigR Skrevet 2. juli 2012 #9 Skrevet 2. juli 2012 Forresten, hørt mye på Tom Waits? Han tror jeg også du kan like :D 2
Gjest Leopard Skrevet 2. juli 2012 #11 Skrevet 2. juli 2012 Ben Harper. Kings Of Leon. Ray LaMontagne. Creed. The Cranberries. Eddie Vedder.
Gjest Svampen Skrevet 2. juli 2012 #12 Skrevet 2. juli 2012 Forresten, hørt mye på Tom Waits? Han tror jeg også du kan like :D Åååh, helt etter min smak! Har ikke hørt på ham nei, men nå kommer jeg til å gjøre det! Tusen takk!
HedvigR Skrevet 2. juli 2012 #13 Skrevet 2. juli 2012 Åååh, helt etter min smak! Har ikke hørt på ham nei, men nå kommer jeg til å gjøre det! Tusen takk! Så bra :D Han har jo utrolig mye bra å velge mellom! Jeg elsker hans cover av "Somewhere", den er bare nydelig. Men favorittsangen min tror jeg er "Martha".
Gjest Svampen Skrevet 2. juli 2012 #14 Skrevet 2. juli 2012 Ben Harper. Kings Of Leon. Ray LaMontagne. Creed. The Cranberries. Eddie Vedder. Forelska meg nettopp i Eddie Vedder!
Gjest Svampen Skrevet 2. juli 2012 #15 Skrevet 2. juli 2012 Så bra :D Han har jo utrolig mye bra å velge mellom! Jeg elsker hans cover av "Somewhere", den er bare nydelig. Men favorittsangen min tror jeg er "Martha". Jaa, de var kjempefine!
KikiEco Skrevet 2. juli 2012 #16 Skrevet 2. juli 2012 Syntes absolutt at ALLE burde prøve å høre Mad season. Fantastisk band som dessverre bare ga ut et album (Above), men det er til gjengjeld vanvittig bra.
Gjest Sobril Skrevet 2. juli 2012 #17 Skrevet 2. juli 2012 Tuuusen takk, dere. Her var det utrolig mye bra! Vet dere om noen mannlige artister med (veldig) mørk stemme? Hører allerede på Sivert Høyem og Leonard Cohen, men skulle ha hatt flere å velge mellom! Dave Gahan (depeche mode)
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2012 #18 Skrevet 2. juli 2012 The Divine Comedy Anonym poster: 3acec84b21eadd513f1a2978493d9524
Gjest Little princess Skrevet 2. juli 2012 #19 Skrevet 2. juli 2012 Stereophonics! Deres album Decade in the sun er virkelig bra
Lyd Skrevet 2. juli 2012 #20 Skrevet 2. juli 2012 Porcupine Tree! Kanskje ikke heeelt samme sjanger, men fantastisk musikk <3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå