Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sååå jeg ble overtalt i å prøve dette en gang til før jeg drar inn årene. I ca 2-3 uker har jeg vekslet meldinger over nett med ei, hun er søt og attraktiv og jeg får positive tilbakemeldinger fra henne også.

Hun har fått mitt nummer, men jeg har ikke fått hennes. Når hun ringte meg ringte hun med skjult nummer også. Hva betyr dette?

Jeg tenker at hun egentlig ikke er så interessert, føler meg bare som en sideflørt over nett. Men når hun skriver til meg uttrykker hun at hun tenker på meg.

Et lite problem er også avstanden, vi bor begge i to forskjellige byer. Hun ute i jobb, og jeg studerer.

Jeg har ikke noe imot å besøke x i helgene eller ferier.

Føler meg litt splittet i dette. :klo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er ikke rart. Jeg er nok akkurat som henne. :) Det er litt skummelt å bli kjent med noen over nett og du vet jo ikke om personen er klin sprø. Hehe, så derfor gir jeg aldri telefonnummeret til noen før jeg har skrevet med dem en god stund. Noen ganger gir jeg dem mailadressen min så de kan legge meg til på msn, fordi jeg vil kun ha dem på steder hvor de ikke får vite etternavnet mitt og har mulighet til å kontakte meg hvis de viser seg å være psykopater. Skjønner du? Dette er forholdsregler. Antagelig har du ikke vist noen tegn til å være en psykopat. Men du har jo ikke sendt mailer med henne så lenge.

Gi henne noen uker til, så får du helt sikkert nummeret hennes. Og da vil du jo føle deg litt spesiell, vil du ikke? Når du ser at hun ikke bare gir det til alle andre. ;)

• Liker 2
Skrevet

Hun er forsiktig, ja.

Men stor avstand er ingen fordel.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde aldri gitt tlf-nummeret mitt til noen jeg bare kjente over nett, uansett hvor interessert jeg var.

Anonym poster: 09a39331c011e55a32f296e9e99a152f

Skrevet

Dette er ikke rart. Jeg er nok akkurat som henne. :) Det er litt skummelt å bli kjent med noen over nett og du vet jo ikke om personen er klin sprø. Hehe, så derfor gir jeg aldri telefonnummeret til noen før jeg har skrevet med dem en god stund. Noen ganger gir jeg dem mailadressen min så de kan legge meg til på msn, fordi jeg vil kun ha dem på steder hvor de ikke får vite etternavnet mitt og har mulighet til å kontakte meg hvis de viser seg å være psykopater. Skjønner du? Dette er forholdsregler. Antagelig har du ikke vist noen tegn til å være en psykopat. Men du har jo ikke sendt mailer med henne så lenge.

Gi henne noen uker til, så får du helt sikkert nummeret hennes. Og da vil du jo føle deg litt spesiell, vil du ikke? Når du ser at hun ikke bare gir det til alle andre. ;)

Noen uker til skal jeg klare. :jepp:

Hun er forsiktig, ja.

Men stor avstand er ingen fordel.

Så stor avstand er det ikke. Og det er kanskje bare midlertidig. :)

Jeg hadde aldri gitt tlf-nummeret mitt til noen jeg bare kjente over nett, uansett hvor interessert jeg var.

Anonym poster: 09a39331c011e55a32f296e9e99a152f

Så hva må til, treffe personen?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skriver med en fra nettet, og gidde ikke tlfnr mitt før etter en stund. Avstanden mellom oss er ganske stor, men vi tenker ikke på at det er noen hinder alikevell. Skal møtes om 1 mnd :)

Hun er nok bare forsiktig!

Anonym poster: 7da2708fc5324afa0b577d377e3ce895

Skrevet

Jeg skriver med en fra nettet, og gidde ikke tlfnr mitt før etter en stund. Avstanden mellom oss er ganske stor, men vi tenker ikke på at det er noen hinder alikevell. Skal møtes om 1 mnd :)

Hun er nok bare forsiktig!

Anonym poster: 7da2708fc5324afa0b577d377e3ce895

Da bør dere tenke om igjen. Avstand er alltid en hindring.

Men det behøver ikke å være en uoverstigelig hindring HVIS folk er flyttbare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...