Gå til innhold

dette haster! hjelp ??

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

prøverpå nyttjeg:) la det feil inn i stad!

dette haster litt.. skal anskaffe pass imorgen, bor i oslo men vet ikke helt hvor jeg skal henvende meg! før i tiden så måtte man ned til grønland politikammer, men nå har jeg hørt at du kan få det hvor som helst. men så så jeg på nyhetene for en måned tid siden at passene rundt omkring på de mindre politistasjonene var av dårligere kvalitet og en kunne risikrere at de gikk i stykker og kunne bli stående i et land og nektet utreise.

hvor skal man henvende seg for å få et lovlig og ordentlig pass? er norsk statsborge rnå, men er av utenlandsk opprinnelse, men har pass i mitt mors pass og haugevis at identitetskort...

håper på svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ringer du ikke Politiet og spør selv?

Alle norske pass produseres og trykkes av Norsk Seddeltrykkeri så at passene varierer i kvalitet fra stasjon til stasjon er jo bare tull.

Gjest Anonymous
Skrevet

ringe politiet nå? tenkte det kanskje var lettere å høre om noen ville hjelpe meg her jeg da:)

Skrevet
ringe politiet nå? tenkte det kanskje var lettere å høre om noen ville hjelpe meg her jeg da:)

Jeg har jo svart deg- leste du bare den første setningen av innlegget mitt?

Skrevet

Hvis du trenger pass i morgen kan du henvende deg på politistasjonen på Grønnland eller på Sentrum politistasjon. Tror begge de fikser pass på dagen.

Jeg vet det var en sak (før jul???) om at noen av passene som har blitt laget de siste årene var av litt for dårlig kvalitet og kunne rakne. Personer som hadde fått slike pass (eller lurte på om de hadde det) kunne komme på polititstasjonen og få nytt (eller få bekreftet at deres ikke var av dårlig kvalitet).

Gjest Anonymous
Skrevet

tusen takk grooo.. fant også en finsid epå nettet som fortalte meg det meste! takk for at du svarte meg!

Coffee Jolene: hva er egentlig problemet ditt? nebbete!! så klart jeg leste hele innlegget ditt, er det meningen å henge en ut her inne? trodde dette var et sted man kunne henvende seg dersom en lurte på noe? men du er tydligvis ikke på riktig sted!

Gjest Anonymous
Skrevet

men det virket bare på den måten... beklager fra min side om jeg kanskje var en smule nebbete, men oppfattet deg som litt negativ.. men da er det vekk i fra verden:) glemt:)

• 2 år senere...
Skrevet
....risikrere at de gikk i stykker og kunne bli stående i et land og nektet utreise...

Håhå! Håper jeg får et slikt pass til jeg skal reise til Italia snart. En uke ekstra hadde vært coolt...

Skrevet

Dessuten skal ikke de nye passene være av dårlig kvalitet!

Sånne "super pass"( :roll: ) jeg har et. OG fytti så dyrt det er å få pass i dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...