Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2012 #82 Skrevet 2. juli 2012 Bare innse det TS, du elsker han enda og det er derfor det gjør så vondt i ditt hjerte at du vil nesten gjøre alt for å ikke føle det du nå engang gjør
Gjest blgk Skrevet 2. juli 2012 #83 Skrevet 2. juli 2012 Du kan jo vie livet ditt til å drive psykisk terror mot ham? Kjøp en telefon med hemmelig nummer og ring ham midt på natta, eller to timer før han skal opp på jobb. Samle avføringen din i en pose og hell i postkassa hans, gjerne så ofte som mulig, men husk å gjøre det på random tidspunkt så han ikke ser et mønster. Du kan også pisse utenfor døra hans slik at det lukter surt. Du kan spy på døra hans Du kan smøre buser på dørhåndtaket hmmmmmm..det var det jeg kom på! Nå skal jeg bruke livet mitt på noe smartere enn å sløse det bort på barnslige ting. Seriøst, du klarer ikke ødelegge livet hans uten å ødelegge ditt eget enda mer. Jeg mener..hva er det værste du kan gjøre? Da tar du vel og leier noen torpedoer og sier han har voldtatt deg, og at du vil at de skal knuse kneskålene hans. Da ødelegger du livet hans fullstendig. Det koster 20-30 tusen, så det er bare å spare. Om du ikke ønsker å gjøre det, så får du oppsøke en psykolog og skjerpe deg. Lykke til! :D 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #84 Skrevet 3. september 2018 Psykisk misbruk og nærkontakt med en psykopat eller narsissist ødelegger mennesker. Det ødelegger psyken, selvtilliten og mange blir syke av det både fysisk og psykisk. Hevntanker er helt normale. Grunnen til det, er som mange av dere som kommenterer her beviser, ingen forstår uten at de har vært der selv. De fleste skjønner ikke at de er utsatt for en psykopat for de ser kun den sjarmerende overfaldiske masken, og ikke de grusomme tingene de gjør mot ofrene sine. Ofrene er de få som kommer for nær. Langvarig/intens fysisk eller psykisk vold eller begge deler, ødelegger mennesker og jeg forstår godt at en ønsker hevn, å ødelegge tilbake. Om det er rett å hevne er en helt annen sak, men i disse sakene virker ikke karma. Psykopater får som regel dure igjennom livet uten konsekvenser. De klarer å lyge og lure slik at ofrene blir fremstilt som den egentlige psykopaten. Kanskje ts sin psykopat har vært her inne å kommentert så tåpelig "Hvem er det som er psykopaten her?" Skjerp dere!!! Troll!! Hevntanker er mennesklig etter å ha opplevd et traume, og tror de fleste av oss har ønsket å gi tilbake øye for øye og tann for tann etter tragiske livshendelser og ikke alltid bare snu det andre kinnet til. Anonymkode: 5e414...6a2 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #85 Skrevet 3. september 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Psykisk misbruk og nærkontakt med en psykopat eller narsissist ødelegger mennesker. Det ødelegger psyken, selvtilliten og mange blir syke av det både fysisk og psykisk. Hevntanker er helt normale. Grunnen til det, er som mange av dere som kommenterer her beviser, ingen forstår uten at de har vært der selv. De fleste skjønner ikke at de er utsatt for en psykopat for de ser kun den sjarmerende overfaldiske masken, og ikke de grusomme tingene de gjør mot ofrene sine. Ofrene er de få som kommer for nær. Langvarig/intens fysisk eller psykisk vold eller begge deler, ødelegger mennesker og jeg forstår godt at en ønsker hevn, å ødelegge tilbake. Om det er rett å hevne er en helt annen sak, men i disse sakene virker ikke karma. Psykopater får som regel dure igjennom livet uten konsekvenser. De klarer å lyge og lure slik at ofrene blir fremstilt som den egentlige psykopaten. Kanskje ts sin psykopat har vært her inne å kommentert så tåpelig "Hvem er det som er psykopaten her?" Skjerp dere!!! Troll!! Hevntanker er mennesklig etter å ha opplevd et traume, og tror de fleste av oss har ønsket å gi tilbake øye for øye og tann for tann etter tragiske livshendelser og ikke alltid bare snu det andre kinnet til. Anonymkode: 5e414...6a2 Du ber folk som har vært her 6 år siden om å skjerpe seg? De fleste som du ser har også slettet seg. Anonymkode: 7ca2c...67a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå