Gå til innhold

Jeg vil knuse min psykopateks psykisk og sosialt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet du hva han har gjordt?

Anonym poster: a6189530d0c954414f8ff99a9f2ca7b4

Slutt å blande deg

AnonymBruker
Skrevet

Slutt å blande deg

Han mistet følelsene for henne, skal han straffes for det?

• Liker 1
Skrevet

Han mistet følelsene for henne, skal han straffes for det?

er du eksen ?

AnonymBruker
Skrevet

Vi har fortsatt litt kontakt. Jeg ønsker å hevne alt det jævlige han har utsatt meg for.

Jeg vil ødelegge han så han havner på psykiatrisk sykehus.

Jeg ønsker tips som ikke involverer kriminelle handlinger.

Gjerne tips om subtile ting jeg kan gjøre/si for å knekke han over tid.

Glem han! Få et godt liv! Gjør han sjalu osv..er jeg ikke interessert i.

Jeg ønsker gode hevntips og ja jeg har hørt om innsydde rekeskall i gardinene og synes det er et tåpelig påfunn.

Jeg er ute etter å ødelegge psyken hans.

Jeg skjuler meg bak anonymknappen nå.

Hvem av dere er det som er psykopateksen?

Anonym poster: b00422c59bb240e9d5da2e0d13b5805d

• Liker 1
Skrevet

jeg lå med bestevennen til exen. Han ble seriøst gal. Det klikka for han :)

Anonym poster: d78e675fd9a9b7d529491173dea31112

Han mista både dama si og bestekameraten sin, det er vel da man bør klikke dersom har ett noenlunde normalt følelsesliv.

• Liker 2
Skrevet

Ts, det er ikke hevn du trenger, det er hjelp.

• Liker 6
Skrevet

AB#48 Enig med deg!

Kun de som har blitt utsatt for psykisk terror over lang tid vet hva det vil si og hva det gjør med en. Jeg har brukt noen år på å bygge meg opp og først nå føler jeg meg hel igjen. Kjenner meg veldig godt igjen i ønsket om hevn, men heldigvis gikk det over etterhvert.

• Liker 1
Skrevet

Før noen kommer med sånne forslag, eller noen andre, for den del, må vi få vite hva han har gjordt

Hvordan kan vi gi råd eller dømme en mann uten å vite hva som har skjedd?

Kjenner meg skikkelig nysgjerrig på hva han har gjort!

Skrevet

Vi har fortsatt litt kontakt. Jeg ønsker å hevne alt det jævlige han har utsatt meg for.

Jeg vil ødelegge han så han havner på psykiatrisk sykehus.

Jeg ønsker tips som ikke involverer kriminelle handlinger.

Gjerne tips om subtile ting jeg kan gjøre/si for å knekke han over tid.

Glem han! Få et godt liv! Gjør han sjalu osv..er jeg ikke interessert i.

Jeg ønsker gode hevntips og ja jeg har hørt om innsydde rekeskall i gardinene og synes det er et tåpelig påfunn.

Jeg er ute etter å ødelegge psyken hans.

Hva så, han har vunent allerede. Du er en ubrukelig person med et ubrukelig fokus. Det fikk han til. Så uansett hva du gjør, så vant han.

• Liker 2
Skrevet

What goes around comes around. Det er straffbart, se bare her jente leverte falsk anmeldelse

Vel, hadde denne jenta anmeldt en navgitt person i sin omgangskrets så hadde vedkommedne mann slitt STORT og LENGE etterpå. Med venner, familie, jobb o.l. Det er og blir den mest effektive måten for en kvinne å ramme en mann. Påstå at han har begått seksuelle overgrep og han er spilt ut på sidelinjen for evig tid.

Skrevet

For meg så høres det ut som det er TS som er psykopaten. For det er nemlig psykopaten som vil holde på slik som TS vil etter et forhold. Normale mennesker vil bare komme seg videre å bygge seg opp igjen etter et forhold med en psykopat. Anbefaler TS å søke hjelp!!!

• Liker 1
Gjest Fstemann
Skrevet

Et normalt menneske ville vært litt ydmyk og ville gått i seg selv. TS har neppe feil selv. Hun vil kontrollere eksen lenge etter at det er over. Hun vil skade andre me overlegg. TS er psykopaten. Hun vil implodere og falle sammen som en ballong uten luft og vil ha psykiske smerter i årevis.

Alternativet er refleksjon, storsinn og å se fremover.

Skrevet

tragisk at du spør etter slike råd. hvorfor vil du bli på hans nivå?? da har han jo "vunnet"...

lykke til, men dette hørtes rimelig umodent ut. du får ingen slike råd av meg annet enn MOVE F** on!

Gjest Svampebob1
Skrevet

Falsk anmeldelse for voldekt? Er det ikke det hevngjerrige kjærringer pleier å gjøre da? Da ødelegger du livet hans uansett utfall av saken.

Jepp.. Og er med på å ødelegge for andre som faktisk har blitt voldtatt.

Riktig smart det der...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg så høres det ut som det er TS som er psykopaten. For det er nemlig psykopaten som vil holde på slik som TS vil etter et forhold. Normale mennesker vil bare komme seg videre å bygge seg opp igjen etter et forhold med en psykopat. Anbefaler TS å søke hjelp!!!

Det er bare tull. Norske folk er fryktelig feige. De tørr aldri å ta igjen. Står som idioter med lua i hånden uansett hva som rammer dem.

Saken til ABB viser det som et prakteksempel.

Andre fornuftige land ville gitt han en kule og senket han i et grav uten noe anmerkning.

ønske om Hevn når man føler seg urettferdig behandlet er faktisk veldig normalt.

Hvordan kan noen bare gå videre om man er blitt lurt eller brukt som ei dørmatte ???

Mange ville hatt gått av ei skikelig lærepenge.

Anonym poster: 3d74970c16a3c313873652077800ba58

AnonymBruker
Skrevet

Edit :

Mange ville hatt godt av ei skikkelig lærepenge.

Anonym poster: 3d74970c16a3c313873652077800ba58

Skrevet

Veldig overrasket over at så mange tar det her seriøst! Garantert noen som ler seg skakk nå xD

AnonymBruker
Skrevet

jeg lå med bestevennen til exen. Han ble seriøst gal. Det klikka for han :) Anonym poster: d78e675fd9a9b7d529491173dea31112

Eventuelt ligg med faren hans!

Anonym poster: 1556a3ac374cc0afac6c61c691853d1e

AnonymBruker
Skrevet

TS høres ut som eks-en til kjæresten min... Skummelt!

Anonym poster: 8e618b4bfb5a40325aa559a7ca243faf

AnonymBruker
Skrevet

Kjør dildoen din i rumpa på han bare si du blir kåt av det. Han blir sikkert med på det!Ta bilde av han,husk å få med trynet hans legg så ut bilde på alle homsesjekke nettsider som finnes.skriv at han elsker å suge å svelge pågangen av lystene homser vil trolig være stor og plagsom.Du kan jo også spre hva du (tilfeldigvis)kom over i krettsen rundt han. IKKE GJØR DETTE HVIS HAN IKKE VIRKELIG FORTJENER DET.

Anonym poster: aee8d314a6cbe25a7d327d7176109636

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...