Gjest ts Skrevet 30. juni 2012 #41 Skrevet 30. juni 2012 Aha, forstår. Men det trenger ikke å være et lovbrudd å anmelde ham for det. Så vidt jeg har skjønt holder det at han har tatt initiativt til sex når du ikke har hatt lyst. Dersom du har latt deg overtale til sex, så er det per definisjon voldekt så vidt jeg vet. Og det er jo noe som sikkert har skjedd en eller annen gang i de fleste forhold, så du kan sikkert fiske frem en sånn historie. Nei. Blir ikke aktuelt å gjøre noe slikt.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 30. juni 2012 #42 Skrevet 30. juni 2012 Hvis han er psykopatisk, vil din hevn bare tirre ham enda mer og gjøre situasjonen din verre. Du kan ikke vinne over psykopater i en psykisk duell. Men ingen her inne vet jo om denne mannen egentlig er psykopat. Kanskje han er en tufs, ja, men ikke så ille som du føler det kort tid etter bruddet. Eller kanskje det tiligmed er du som er psykopaten; jeg har selv hatt psykopatiske fedre og stefedre som har besyld min mor for å være psykopatisk, og lovet å ødelegge livet hennes. Det låter jo litt sånn som du utrykker deg da... Jeg er enig i det. Om du ikke er en hardbarka psykopat selv, så kommer han til å vinne krigen. 2
Gjest Klara Klok Skrevet 30. juni 2012 #43 Skrevet 30. juni 2012 Vet du hva ts? Jeg syns så inderlig synd på deg.. Tenk å falle så dypt som du har gjort..
Gjest Snuppi Skrevet 30. juni 2012 #44 Skrevet 30. juni 2012 Aha, forstår. Men det trenger ikke å være et lovbrudd å anmelde ham for det. Så vidt jeg har skjønt holder det at han har tatt initiativt til sex når du ikke har hatt lyst. Dersom du har latt deg overtale til sex, så er det per definisjon voldekt så vidt jeg vet. Og det er jo noe som sikkert har skjedd en eller annen gang i de fleste forhold, så du kan sikkert fiske frem en sånn historie. Snodig måte å resonere seg frem til hva som er voldtekt eller ikke. Det du beskriver kan ikke sammenlignes med voldtekt.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2012 #45 Skrevet 30. juni 2012 TS, det eneste jeg får ut av denne tråden er at det kanskje er DU som er psykopat? De fleste jeg kjenner som til slutt har kommet ut av et forhold med en psykopat vil bare komme seg fram her i livet, og verdsetter freden. Det virker ikke helt som det er slik du vil ha det... Jeg kan ikke fatte og begeripe hvorfor hevn skal få deg til å føle deg bedre? Burde du ikke heller se fremover, finne deg noen snille og håpe på at ikke du sitter igjen med så mye bitterhet og hat? Anonym poster: 8129079cde715a9b35e54c2c6c40fcb9 Enig i denne, kjenner noen som har kommet seg ut av et forhold der mannen var psykopat, de var lykkelig over å komme seg ut, men de var også redde etter opplevelser de hadde i forholdet. Derfor undrer jeg meg litt på denne tråden, minner mer om sjalusi. Anonym poster: a6189530d0c954414f8ff99a9f2ca7b4 4
kråkefjas Skrevet 30. juni 2012 #46 Skrevet 30. juni 2012 (endret) Hvem er psykopaten, sa du? Skjerp deg og voks opp, ditt hysteriske kvinnfolk. Endret 30. juni 2012 av kråkefjas 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 30. juni 2012 #47 Skrevet 30. juni 2012 (endret) Anmeldelse for voldtekt blir nesten alltid henlagt etter hva jeg har lest. Jeg kunne godt fortalt deg hvordan du kan ødelegge han, men tviler på at du er så sterk psykisk og dessuten er det ulovlig. Du må tenke på at du før har funnet i deg hva han har gjort. Jeg selv hadde nok aldri gjort det. Endret 30. juni 2012 av Evilposelos
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2012 #48 Skrevet 30. juni 2012 Han og den nye dama vil bare flire av noe sånt Anonym poster: a6189530d0c954414f8ff99a9f2ca7b4 Hvis han virkelig er psykopat, så blir de "lykkelikge" av å undertrykke andre mennesker, føle makt og at de blir beundret. Tipper han nyter å vite at han har ødelagt for deg og at du føler deg hevngjerrig og plages. En liten hevn i seg selv er derfor å for all del ikke vise han at du sitter med slike følelser, bare ignorer han og hvis dere må kommunisere, så kan du vise han at du ser ned på hanog at han er stakkarslig og patetisk. Psykopatiske menn kan virkelig ødelegge en, og de som mener TS selv er en psykopat for å ønske hevn, de har virkelig ikke vært i samme situasjon og fått livet ødelagt pga en manns årelange undertrykkelse! ikke døm andre så lett! Håper du finner styrke til å komme over dette på den ene eller andre måten til slutt, ts! klem Anonym poster: 34eda231d5f7b0867595bd353e5119c6
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2012 #49 Skrevet 30. juni 2012 Folk reagerer ulikt etter å ha blitt utsatt for psykisk vold. Jeg reagerer med hevn, likt mot likt. Så jeg kan fint tro at tråden her er reell. Men det er umulig å vite, og hvem som helst kan lese dette.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2012 #50 Skrevet 30. juni 2012 Folk reagerer ulikt etter å ha blitt utsatt for psykisk vold. Jeg reagerer med hevn, likt mot likt. Så jeg kan fint tro at tråden her er reell. Men det er umulig å vite, og hvem som helst kan lese dette. Hvordan kan vi gi råd eller dømme en mann uten å vite hva som har skjedd? Anonym poster: a6189530d0c954414f8ff99a9f2ca7b4
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2012 #51 Skrevet 30. juni 2012 En kompis av meg hadde sex med en dame som fortalte at hun hevnet seg på eksen ved å pule ALLE vennene hans. Kompisen min påpekte at det kanskje var like mye hun som ble straffet av det. 5
Mynona Skrevet 30. juni 2012 #52 Skrevet 30. juni 2012 Aha, forstår. Men det trenger ikke å være et lovbrudd å anmelde ham for det. Så vidt jeg har skjønt holder det at han har tatt initiativt til sex når du ikke har hatt lyst. Dersom du har latt deg overtale til sex, så er det per definisjon voldekt så vidt jeg vet. Og det er jo noe som sikkert har skjedd en eller annen gang i de fleste forhold, så du kan sikkert fiske frem en sånn historie. Skjerp deg a. Ikke dra inn voldtekt/ikke-voldtekt i denne tråden også! 2
Gjest Katten. Skrevet 30. juni 2012 #53 Skrevet 30. juni 2012 Kjenner meg skikkelig nysgjerrig på hva han har gjort!
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2012 #54 Skrevet 30. juni 2012 Kjenner meg skikkelig nysgjerrig på hva han har gjort! Det får vi ikke vite... Anonym poster: a6189530d0c954414f8ff99a9f2ca7b4
Cerasus Skrevet 30. juni 2012 #55 Skrevet 30. juni 2012 (endret) Jeg vil ødelegge han så han havner på psykiatrisk sykehus. Vet du ikke ønsker å høre det, men: Dersom han virkelig er en psykopat, skal det ekstremt mye til for at noe du sier eller gjør virkelig trenger gjennom. Tror du bør legge det fra deg. Psykopater er det svært lite man kan gjøre med - de er vanskelige å endre i positiv retning, og de er vanskelige å "hevne seg på". Hvis du ikke tror meg, må du gjerne sjekke ut forskning/faglitteratur. Det vil altså være et stort, dystert og lite fruktbart prosjekt å forsøke hevn på en psykopat. Snu deg, og gå i motsatt retning... Kutt kontakten helt, og legg ham bak deg. Tiden er inne for å fortsette å gjenoppbygge din egen psyke, og liv. Ikke la hans dårlige atferd smitte over på deg!!!!! Endret 30. juni 2012 av Cerasus 5
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2012 #56 Skrevet 30. juni 2012 Ikke bra!!!Jeg har også god grunn til å hate min eks,Jeg vil gå så langt som å si hun tok ifra meg all livsglede etter 15 år sammen. knekkte økonomien såret våre barn,var utro,snakket dritt om meg,sikkert for å rettferdig gjøre sine valg.Har noen ganger tenkt på hevn jeg også!Men kan ikke p,a,g,Barna våre.Tell heller til 10 noen ganger.Du får det neppe bedre selv med dine hevn tanker,Finn en ny å elske,det er nok en slags hevn det også. Anonym poster: aee8d314a6cbe25a7d327d7176109636
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2012 #57 Skrevet 30. juni 2012 Han og den nye dama vil bare flire av noe sånt Anonym poster: a6189530d0c954414f8ff99a9f2ca7b4 si det til andre han har kontakt med (slik at han får høre det igjen en eller annen gang) når anledningen byr seg. Fortell til andre i bygda/omgangskretsen hvor ille og stakkarslig han faktisk er. Det gir han et dårlig rykte, men det er også sannheten. Utover det er den beste hevnen å vise han at du klarer deg bra og at han ikke kan knekke deg selvom han ønsker det. Lat i allfall som det, ingenting fryder han så mye som når han ser deg slite pga han, i promise. Psykopater har mye hat og skadefryd i seg. Anonym poster: 34eda231d5f7b0867595bd353e5119c6
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2012 #59 Skrevet 30. juni 2012 Vi har fortsatt litt kontakt. Jeg ønsker å hevne alt det jævlige han har utsatt meg for. Jeg vil ødelegge han så han havner på psykiatrisk sykehus. Jeg ønsker tips som ikke involverer kriminelle handlinger. Gjerne tips om subtile ting jeg kan gjøre/si for å knekke han over tid. Glem han! Få et godt liv! Gjør han sjalu osv..er jeg ikke interessert i. Jeg ønsker gode hevntips og ja jeg har hørt om innsydde rekeskall i gardinene og synes det er et tåpelig påfunn. Jeg er ute etter å ødelegge psyken hans. Håper for guds skyld du ikke er min eks Anonym poster: aee8d314a6cbe25a7d327d7176109636
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2012 #60 Skrevet 30. juni 2012 jeg har noen ideer, send en pm om du vil Vet du hva han har gjordt? Anonym poster: a6189530d0c954414f8ff99a9f2ca7b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå