Gjest Hevngjerrig. Skrevet 30. juni 2012 #1 Skrevet 30. juni 2012 Vi har fortsatt litt kontakt. Jeg ønsker å hevne alt det jævlige han har utsatt meg for. Jeg vil ødelegge han så han havner på psykiatrisk sykehus. Jeg ønsker tips som ikke involverer kriminelle handlinger. Gjerne tips om subtile ting jeg kan gjøre/si for å knekke han over tid. Glem han! Få et godt liv! Gjør han sjalu osv..er jeg ikke interessert i. Jeg ønsker gode hevntips og ja jeg har hørt om innsydde rekeskall i gardinene og synes det er et tåpelig påfunn. Jeg er ute etter å ødelegge psyken hans.
Gjest ts Skrevet 30. juni 2012 #4 Skrevet 30. juni 2012 Vil du gjøre deg selv til psykopat? Om nødvendig ja.
~white lady~ Skrevet 30. juni 2012 #5 Skrevet 30. juni 2012 Hvorfor bruke så mye tid og energi på en som ødela livet ditt? Glem han sier jeg bare, for ditt eget beste! 2
Mynona Skrevet 30. juni 2012 #6 Skrevet 30. juni 2012 Om nødvendig ja. Hvorfor? Kan du ikke heller gå til en psykolog og få hjelp til å sortere tankene dine, og jobbe deg gjennom det du har opplevd, og glemme eksen for å bli en hel og lykkelig person igjen? 2
Gjest Pippi1979 Skrevet 30. juni 2012 #7 Skrevet 30. juni 2012 Høres jo ikke helt riktig nagla ut du heller da.. Hevn ender uansett bare opp med å tære på deg selv. Frigjør deg fra han, glem han, gå ut og lev og nyt sommeren. Ikke noe godt kommer ut av hevn.
Gjest Violetta Skrevet 30. juni 2012 #8 Skrevet 30. juni 2012 Den beste hevnen er om du går videre med ditt liv og får det bra. 2
Gjest ts Skrevet 30. juni 2012 #9 Skrevet 30. juni 2012 Hvorfor bruke så mye tid og energi på en som ødela livet ditt? Glem han sier jeg bare, for ditt eget beste! Der kom den: Glem han! Jeg ville ikke ha slike råd sa jeg. Jeg vil ta hevn. 3
Gjest ts Skrevet 30. juni 2012 #10 Skrevet 30. juni 2012 Den beste hevnen er om du går videre med ditt liv og får det bra. Enda en: gå videre med ditt liv og få det bra. Jeg vil ikke ha slike råd sa jeg. 1
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2012 #11 Skrevet 30. juni 2012 La flest mulig få vite om hvordan han har behandlet deg, og smør gjerne på litt ekstra. Slikt sprer seg som ild i tørt gress. Vanlige mennesker misliker som oftest menn som er brutale mot kvinner, så de vil sannsynligvis vende ham ryggen når de får vite om alt det stygge han har gjort. I hvor stor grad eksen tar dette innover seg, kommer jo litt an på hvor følsom han er for avvisning og slikt. Men ingen synes vel det er er ok å bli uglesett i bygda eller byen i noe fall Har testet metoden, og den funket ganske bra
Gjest ts Skrevet 30. juni 2012 #12 Skrevet 30. juni 2012 Hvorfor? Kan du ikke heller gå til en psykolog og få hjelp til å sortere tankene dine, og jobbe deg gjennom det du har opplevd, og glemme eksen for å bli en hel og lykkelig person igjen? Psykolog er forsøkt og det hjalp ikke en drit. Kan jeg snart få noen gode råd om hevn?
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2012 #13 Skrevet 30. juni 2012 Har vært der du er.. Den beste måte til hevn ovenfor slike mennesker, er at du selv blir vellykket uten han. At du viser at han ikke greide å ødelegge deg. Disse menneskene lar seg ikke knekke sånn uten videre, hvis det er snakk om en ekte psykopat skal du jobbe godt for å få han på psykiatrisk, nei hev deg over det og hvis deg suksessfull. 1
Mynona Skrevet 30. juni 2012 #14 Skrevet 30. juni 2012 Psykolog er forsøkt og det hjalp ikke en drit. Kan jeg snart få noen gode råd om hevn? Nei, desverre. Ikke fra denne kanten. 1
Gjest ts Skrevet 30. juni 2012 #15 Skrevet 30. juni 2012 La flest mulig få vite om hvordan han har behandlet deg, og smør gjerne på litt ekstra. Slikt sprer seg som ild i tørt gress. Vanlige mennesker misliker som oftest menn som er brutale mot kvinner, så de vil sannsynligvis vende ham ryggen når de får vite om alt det stygge han har gjort. I hvor stor grad eksen tar dette innover seg, kommer jo litt an på hvor følsom han er for avvisning og slikt. Men ingen synes vel det er er ok å bli uglesett i bygda eller byen i noe fall Har testet metoden, og den funket ganske bra Takk men det funker nok ikke i mitt tilfelle, for jeg har lite nettverk og byen jeg bor i er ganske stor...men det var et godt tips, men det virker ikke for meg.
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2012 #16 Skrevet 30. juni 2012 Kjenner ikke saken, så jeg gir ikke råd her. Men, jeg håper det ender som det skal for dere begge.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2012 #17 Skrevet 30. juni 2012 Er du eksen min? :S isåfall håper jeg du ringer meg først så vi kan snakke sammen i stedet for å hevne deg. Anonym poster: 86475a1383ab1aec68c06cb468eebe0a
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2012 #18 Skrevet 30. juni 2012 jeg lå med bestevennen til exen. Han ble seriøst gal. Det klikka for han Anonym poster: d78e675fd9a9b7d529491173dea31112 1
~white lady~ Skrevet 30. juni 2012 #19 Skrevet 30. juni 2012 Har vært der du er.. Den beste måte til hevn ovenfor slike mennesker, er at du selv blir vellykket uten han. At du viser at han ikke greide å ødelegge deg. Disse menneskene lar seg ikke knekke sånn uten videre, hvis det er snakk om en ekte psykopat skal du jobbe godt for å få han på psykiatrisk, nei hev deg over det og hvis deg suksessfull. Helt sant. Ved å hevne seg synker du ned på samme nivå som han. Vil du det?
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2012 #20 Skrevet 30. juni 2012 Si negative ting om hans fremtid. Ting du faktisk har tro på at vil skje, slik at han kommer på hva du har sagt den dagen det faktisk skjer. Da vil han i FREMTIDEN slite med tanker om deg, når du selv har sluttet å tenke på ham. Han vil også føle seg mislykket lenge. Jeg var i samme situasjon som deg (med en psykopateks) og jeg fortalte ham med en frekk undertone at om få uker havner han vel i et forhold igjen, hvor hele regla gjentar seg. At han kom til å bli dumpa/dumpe vedkommende, og en dag innse sine feil. Såklart fikk jeg rett, han havnet i et nytt forhold etter to uker (etter flere år sammen) og regla gjentok seg, som jeg sa. Han kontaktet meg etter et par år, ydmyk som få, og helt alene i verden Jeg hadde rett til slutt, og ble den sterkeste. For i mellomtiden hadde jeg bygget opp mitt eget liv til å bli fantastisk Anonym poster: b2c595c6f0e7ae930faf8fb4df6c5d0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå