Gjest .-L-. Skrevet 30. juni 2012 #1 Skrevet 30. juni 2012 Jeg tror grunnen til at mange menn opplever å få kastet skit i trynet av damer på byn, er fordi man kommer bort når damen ikke ønsker at man skal komme bort. Det kan være at man rett og slett ikke er attraktiv i det hele tatt i hennes øyne, eller at hun er opptatt med å snakke med venninner, kanskje han sier noe frekt i begynnelsen som bare gjør det verre, osv. Uansett, hvordan kan vi menn vite, om dere ikke ønsker å bli snakket til? Hva skal vi se etter? Eller må vi kanskje bare ta sjangsen og bare finne oss i diverse avisninger før vi i det hele tatt får sagt noe annet enn hei.
Gjest Uanonymbruker Skrevet 30. juni 2012 #2 Skrevet 30. juni 2012 Det varierer jo fra dame til dame. Jeg har aldri vært ekkel mot noen som har kommet bort og sagt hei, uansett hva jeg driver med akkurat da. Jeg sier ifra med enten kroppsspråk eller ord om jeg ikke er interessert men har flere ganger opplevd å få huden kjeftet full fordi jeg ikke er interessert. Så for min del så kan du komme bort når som helst, med mindre du har planer om å være frekk eller ikke godta om jeg ikke er keen.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2012 #3 Skrevet 30. juni 2012 Jeg synes egentlig alltid det KAN være ok, så lenge du har som utgangspunkt at hei og en kort prat er nok med mindre man får skikkelig kjemi, og du ikke blir innpåsliten, ikke har sosiale evner, er altfor full eller som hun over sier - blir sur om du blir avvist. Å prate med nye, hyggelige menn(esker) er i grunn alltid fint. Og jeg er ganske selektiv og lite kontaktsøkende selv... mulig jeg har vært for avvisende noen ganger i min ungdom, men har i hvert fall en mer åpen og positiv holdning nå. Anonym poster: 0ccb7509422dda08e1003688eb3dd890
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2012 #4 Skrevet 30. juni 2012 Jeg tror grunnen til at mange menn opplever å få kastet skit i trynet av damer på byn, er fordi man kommer bort når damen ikke ønsker at man skal komme bort. Det kan være at man rett og slett ikke er attraktiv i det hele tatt i hennes øyne, eller at hun er opptatt med å snakke med venninner, kanskje han sier noe frekt i begynnelsen som bare gjør det verre, osv. Uansett, hvordan kan vi menn vite, om dere ikke ønsker å bli snakket til? Hva skal vi se etter? Eller må vi kanskje bare ta sjangsen og bare finne oss i diverse avisninger før vi i det hele tatt får sagt noe annet enn hei. For min del er ikke et "hei" på feil tidspunkt nok til at jeg er ufin. Derimot er mange menn frekke i kjeften når de tror de skal si "hei" fordi de sier "fitte" istedet. Da blir jeg ufin. Så det har lite med tidspunktet å gjøre. Anonym poster: 6f38bd6d3971664cfbf43520d2fd20e2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2012 #6 Skrevet 30. juni 2012 Jeg tror grunnen til at mange menn opplever å få kastet skit i trynet av damer på byn, er fordi man kommer bort når damen ikke ønsker at man skal komme bort. Det kan være at man rett og slett ikke er attraktiv i det hele tatt i hennes øyne, eller at hun er opptatt med å snakke med venninner, kanskje han sier noe frekt i begynnelsen som bare gjør det verre, osv. Uansett, hvordan kan vi menn vite, om dere ikke ønsker å bli snakket til? Hva skal vi se etter? Eller må vi kanskje bare ta sjangsen og bare finne oss i diverse avisninger før vi i det hele tatt får sagt noe annet enn hei. Jeg kan være ute på byen med tanken om å møte nye folk, eller med tanken om å kose meg med de jeg er ute med. Møter du meg i sistnevnte tilfelle, vil jeg nok lure på hva som gjorde at du følte deg velkommen i vår samtale, og muligens ubevisst himle med øynene. Er jeg derimot åpen for å møte nye mennesker, tar jeg alltid blikkontakt med de jeg kunne tenke meg å snakke med. Jeg er for usikker til å gå bort selv uten høy promille, som igjen gjør meg en smule mindre sjarmerende. Men om en mann hadde stått oppi ansiktet mitt og sagt hei uten noen "invitasjon" på forhånd, hadde jeg begynt å lure. En god unnskyldning er isåfall å spørre om det er ledig i sittegruppen, gjerne uten en gjeng snøvlende bavianer hengende på slep. Anonym poster: d8a1f4daad595aa1fb4e8c4ff6df5014
Gjest Janus Skrevet 1. juli 2012 #7 Skrevet 1. juli 2012 (endret) Jeg kan være ute på byen med tanken om å møte nye folk, eller med tanken om å kose meg med de jeg er ute med. Møter du meg i sistnevnte tilfelle, vil jeg nok lure på hva som gjorde at du følte deg velkommen i vår samtale, og muligens ubevisst himle med øynene. Hvs gjør du ute på byen om du kun er interessert i å snakke med de du er ute med? Kanskje du bør ha med deg et skilt for å kommunisere hva du vil? -L-, Mitt tips er å ikke vente på signal, men å bare gå bort om du ser en jente du liker. Husk, det er du som anerkjenner henne, og ikke motsatt. Alle kvinner vil ha en mann og hun har fantasert om DEG hele kvelden før hun gikk ut. Tung markedsføring. Husker du? Hun er ikke en uoppnåelig prinsesse og du bør ikke gi henne ufortjent status når du ikke engang vet hva hun heter. Deilig rumpe og et pent ansikt? Ingen verdi i seg selv. Endret 1. juli 2012 av Janus
Gjest Søgni Skrevet 1. juli 2012 #8 Skrevet 1. juli 2012 For min del eksisterer det ikke noen "tegn" til at jeg ikke vil bli snakket til. Man kan liksom ikke forvente å ikke bli kontakta i det hele tatt når man er ute, og siden alle damer sikkert har ulike grenser så vil det være umulig å finne en fasit. Hvis man ikke er interessert, så er man jo ikke det. Min erfaring er at tidspunkt spiller liten rolle, men at det kan oppleves som irriterende og invaderende om det skjer på en dårlig måte. De eneste gangene jeg har vært frekk mot noen, er når de ikke takler en avvisning (som jeg i første omgang kommuniserte på en vennlig måte). 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2012 #9 Skrevet 1. juli 2012 så lenge man ikke starter å ta kontakt med å ta meg på rompa eller noe slikt så går det bra. Anonym poster: 3204ad45e0cd6ec26cdf0ef95a0249c3 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 1. juli 2012 #10 Skrevet 1. juli 2012 Jeg har heller aldri vært ekkel mot noen som har kommet bort. Verste jeg har gjort er å svare kort (men ikke sint) om de sier noe mer enn hei og ikke spørre tilbake.
athon Skrevet 1. juli 2012 #12 Skrevet 1. juli 2012 (endret) Hva? Er det noen "kode" for når man skal hilse også 0.o? Det er jo en selvfølge at om noen er opptatt i en samtale, så venter man til de ikke er opptatt lengre... Da er det bare å finne på andre ting og kaste et blikk nå og da. Så hilser man når personen ikke ser opptatt ut. Det mener hvertfall jeg. Endret 1. juli 2012 av athon
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2012 #13 Skrevet 1. juli 2012 Hvs gjør du ute på byen om du kun er interessert i å snakke med de du er ute med? Kanskje du bør ha med deg et skilt for å kommunisere hva du vil? Så byen er kun for de som alltid vil møte nye folk? Når jeg er ute med folk fra jobben på lønnings-pils, så skal vi måtte ta inn 10 tilfeldige forbipasserende i vår samtale og gruppe? Nei, ellers takk du. Jeg forbeholder meg min rett til å være ute og ikke alltid ønske kontakt. Byen er ett veldig fint samlingssted for store grupper med venner/kollegaer. Anonym poster: d8a1f4daad595aa1fb4e8c4ff6df5014
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2012 #14 Skrevet 1. juli 2012 Det går alltid an å komme bort og si hei. Men setting en rundt det hele avgjør ofte noe av utfallet: eks 1. Jeg er på vei ut fra et utested kl.03.30 om natta. Et hei og spørsmål om hva jeg heter og innpåsliten adferd er ikke noen vinner da. eks.2 tidlig på kvelden. Akkurat kommet ut. Står i baren og skal kjøpe ei runde til meg og venninnene. Litt kjedelig å stå i kø, men god stemning. Alltid kjekt å slå av en prat - enten med motsatt eller samme kjønn. Virker som enkelte ikke skjønner forskjellene på disse to her. Og sutrer hvis de opplever å bli behandlet urettferdig når de tar kontakt.... Anonym poster: 2ae65cd976408f195e500e7c3b54be81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå