Billeba Skrevet 9. februar 2004 #1 Skrevet 9. februar 2004 Jeg har bestilt brudepynting hos min faste frisør. Både hårynting og sminking. Men nå har en god venninne som er hudpleier tilbudt seg å sminke meg på den store dagen. Kommer til å takke ja til det. Min venninne kjenner meg godt og vet hvordan jeg vil ha det og vi kan prøve oss fram på forhånd. Men hvordan gjør dere det som skal pynte håret og sminke dere på foskjellige steder? Meningen ar jo at jeg skulle ta på kjolen og gjøre alt klart hos frisøren. Hvilken rekkefølge er best? Det er kanskje ikke så populært at min venninne sminker meg hos frisøren? Noen råd?
jea Skrevet 9. februar 2004 #2 Skrevet 9. februar 2004 Jo ta med deg din venninde på frisøren og la henne sminke deg der..Det er mange som har med egen sminkør....
Engel Skrevet 10. februar 2004 #3 Skrevet 10. februar 2004 Eller dra til frisøren først, og så hjem eller noe hvor venninnen din sminker deg og hjelper deg på med kjolen. Sånn skal jeg gjøre det.
jea Skrevet 10. februar 2004 #4 Skrevet 10. februar 2004 Jeg skal gjøre alt hos frisøren skifte,hår ,sminke
Lullu Skrevet 10. februar 2004 #5 Skrevet 10. februar 2004 Når jeg sminket en venninne til bryllupet hennes, så kom jeg hjem til moren hennes og sminket henne der etter at hun hadde vært hos frisør. Tok til slutt på seg kjolen. Gikk glimrende det altså! Det anbefales jo å sminke FØR håret settes opp. Så dersom dere har mulighet til det, kan dere jo det. Så kan hun heller finpusse litt etter at håret er på plass. Det var ikke noe problem å gjøre det etter at håret var satt opp heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå