Gå til innhold

"poppe" med brystet.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurte på om det finnes noen menn her inn med en sterk brystkasse eller kvinner med kjærester som har det som kan poppe med den. Bevege på brystmusklene mener jeg. Er det sånn at den må bli ganske stor før man kan gjøre det? Jeg klarer å bevege litt på den men det er anstrengende og kun når armene er i visse stillinger. blir det lettere og mer tydlig dessto større og sterkere brystet er eller er det en spesiel teknikk man må bruke? er 109 rundt brystet btw så ikke så liten heller. haha håper jeg gjorde meg forstått.

Anonym poster: 4e52a424853af7e1b3864ed0db9cb0e3

Videoannonse
Annonse
Gjest *Maja*
Skrevet

Mener du flekse med brystmusklene? Det har jeg kunne gjort så lenge jeg kans huske. Har ingenting med styrke eller størrelse å gjøre. Har med kontroll :)

AnonymBruker
Skrevet

Mener du flekse med brystmusklene? Det har jeg kunne gjort så lenge jeg kans huske. Har ingenting med styrke eller størrelse å gjøre. Har med kontroll :)

Ja. Jeg ser sånne store menn driver å beveger det og flesker det så det. hvordan får man til det. jeg klarer det bare når jeg i tilegg rykker litt med armene og holder de litt fram.

Anonym poster: 4c8fdfb5d158835e1689a7ad8fe47e24

Gjest *Maja*
Skrevet

Ja. Jeg ser sånne store menn driver å beveger det og flesker det så det. hvordan får man til det. jeg klarer det bare når jeg i tilegg rykker litt med armene og holder de litt fram.

Anonym poster: 4c8fdfb5d158835e1689a7ad8fe47e24

Det er en treningssak :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...