Gå til innhold

Lars Andreas Larsen og Team Antonsen

Nala

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så ikke programmet selv, men leste hva Dagbladet (eller VG?) skrev om det. Nå er vel ikke Kristoffer Schau den enkleste å debatere mot, men det som sto referert fra LAL sin side var jo rimelig merkelig! Man burde kanskje debatten når man så hvor det bar...

Dessuten, de harselerer jo med de fleste. Er det ingen som har klaget på at de parodierer muslimer? Eller hva med medlemmer av "Fremtiden i våre hender"? De har jo enda mer grunn til å føle seg litt herset med.

Gamle grintete gubber burde kanskje velge en annen kanal enn NRK når TA er i gang.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte akkurat Petre-morgen ta et oppgjør med Larsen..

De hadde funnet et gammel radiointervju med ham, fra NRK Troms hørtes det ut som (men er ikke sikker...), hvor han snakket bokmål :ler:

Steinar Sagen gikk hardt ut og sa at det fikk være grenser for mobbing av østlendinger. Larsen hadde tydelig ikke greie på å snakke østnorsk og slikt ville vi ikke ha noe av.

Syns det er vittig med tanke på at Larsen bruker bokmål i sin dagligtale :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petre-morgen har gjort narr av LAL i to dager nå, og det er vanvittig moro :ler: Når LAL kritiserer Team Antonsen for å ikke snakke ordentlig nordnorsk en gang, da legger han seg lagelig til for hugg. For selv bruker han jo gjerne østlandsk i sin dagligtale. Men når det passer seg å stå frem som nordlending, da snakker han nordnorsk, men da en eller annen merkelig kvasi-dialekt som ikke er noe mer reell enn TAs dialekt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si meg enig.

Har riktignok ikke sett dette programmet, men jeg kan levende forestille meg Larsens fremtreden.

Var det noe i nærheten av slik det pleier og være, er det jo bare flaut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Petre-morgen har gjort narr av LAL i to dager nå' date=' og det er vanvittig moro :ler: Når LAL kritiserer Team Antonsen for å ikke snakke ordentlig nordnorsk en gang, da legger han seg lagelig til for hugg. For selv bruker han jo gjerne østlandsk i sin dagligtale. Men når det passer seg å stå frem som nordlending, da snakker han nordnorsk, men da en eller annen merkelig kvasi-dialekt som ikke er noe mer reell enn TAs dialekt :wink:[/quote']

Nettopp! :ler:

Sener i sendinga hadde de ham som gjest - ute med noe hornblåsing og ei usannsynlig skravling på en slags avart av nordnorsk...

Forøvrig er Mannen (min) fra nordnorge og lerminst like mye av Team Antonsen som meg... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...