LindaK Skrevet 28. mai 2002 #1 Skrevet 28. mai 2002 Hei! I tråden "gi oss nyttige referater" er det litt kritikk til dere som allerede er gift. Skjønner godt, jeg, at det er slik referatene er! Og får tårer i øynene hver gang jeg leser et! Men tenkte jeg kunne prøve meg på en ny tråd: til dere som er gift, hva er du mest fornøyd med fra bryllupsdagen, som du kan tenke deg og gi i tips til oss andre? Er det noe som ikke gikk som det skulle, som også kan være et godt tips til oss som fremdeles planlegger den store dagen? Håper på litt respons her! Klem fra -L
Gjest *Perser* Skrevet 28. mai 2002 #2 Skrevet 28. mai 2002 det vi er mest fornøyd med er at vi klarte å få hans familie til å skifte mening om oss og at vi giftet oss (viktigeste av alt) jeg kan fortelle hva som ikke gikk slik som det skulle! buketten min glemte vi i en annen bil hehe men problemet ble fort løst catring selskapet leverte for lite mat! vi glemte ett par kaker og tilbehør andre gjester forvirret servitørene våre vi glemte å bestille fint vær *leer* en annen ting har du stor kjole ta så øv deg litt med å gå rundt med dynenen på slep og stå på stolen (borde) (vi måtte nemlig stå mange ganger for å kysse på stolen og borde jeg synes at dagen vår ble kjempe nydelig selv om det var mange små ting som ikke ble slik som det ble! det beste er å ikke forvente for mye av dagen og en annen ting, føle seg nydelig det er kjempe viktig! det synes så godt på bildene og på man selv når man er ikke helt fornøyd med seg selv du kommer nok til å bli nydelig brud linda og få nydelig bryllup kjempe kos fra
Mailin Skrevet 28. mai 2002 #3 Skrevet 28. mai 2002 Hei!! Eg har jo over eit år att, så har derfor ikkje erfaringa sjølv, men har på min leit etter tips og triks funne litt om "hva jeg ville gjort annerledes" Eg kan ikkje hugse kor eg fann det, trur det var her inne, så eg håpar ikkje det blir feil eller dumt at eg gjer det...... "Jeg hadde endret noen ting: - jeg hadde lagt ut skriftlig notat/huskeklapp til servitører om hva de skulle gjøre. (De serverte ikke cognac og likør til kaffe, det var opp til gjestene og hente i baren selv. Dette hadde vi bedt om på forhånd. Og de fylte på for lite vin under middagen, selv om vi ba spesifikt om at ingen glass skulle være tomme med mindre gjestene sa det var nok, og vin var det mer enn nok av) - jeg hadde leid prof videotaker. Videoen vi fikk filmet en i familien, og var bra den, men hadde en prof gjort det hadde det vært mye bedre. Jeg tror det er verdt de tusen det koster. Vår filmmaker hadde "glemt" de viktige talene og filmet for lite av festen etter middagen. - jeg hadde endret bordplan. Hadde satt de unge sammen og de gamle sammen og ikke blandet. Misforstå meg rett, alle trivdes og det var bra med "samtale støy" og latter under middagen også utenom talene, men ingen av de menger seg etterpå likevel så hvorfor sette de sammen? " _________________ Mailin ¤~ 12.juli 2003 er dagen!! ~¤1212[ Dette Innlegg er endret av: Mailin den 2002-05-28 12:38 ]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå