Gjest villrev Skrevet 9. juli 2012 #41 Del Skrevet 9. juli 2012 Det er hvertfall 26 stk på forumt som har bedt kvinner om å kle på seg i kropps-tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=552762&view=findpost&p=11157922 Jeg synes det er litt unødvendig, de fleste kan tenke selv og kler seg som de selv vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Søgni Skrevet 9. juli 2012 #42 Del Skrevet 9. juli 2012 Det er hvertfall 26 stk på forumt som har bedt kvinner om å kle på seg i kropps-tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=552762&view=findpost&p=11157922 Jeg synes det er litt unødvendig, de fleste kan tenke selv og kler seg som de selv vil. Mulig det, villrev, men jeg synes det var minst like forutinntatt og unødvendig å anta at det var pga sjalusi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest villrev Skrevet 9. juli 2012 #43 Del Skrevet 9. juli 2012 Mulig det, villrev, men jeg synes det var minst like forutinntatt og unødvendig å anta at det var pga sjalusi. Jeg skrev det faktisk fordi så mange andre skriver det når sånne der ting tas opp, og jeg synes det er litt morsomt. Men uansett ble jeg irritert og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest villrev Skrevet 9. juli 2012 #44 Del Skrevet 9. juli 2012 Jeg synes og det er mye nakenhet og sex overalt, og jeg blir lei av det jeg og. Men jeg synes det er feil vei å gå å be andre kvinner om å kle på seg. Tror man heller burde kritisere reklamer, media osv og idealene som fremstilles der. Men det er bare min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #45 Del Skrevet 9. juli 2012 Jeg har aldri bedt andre kvinner om å kle på seg. Jeg har tenkt tanken inne i meg, når jeg prater med en annen jente hvor puppene bokstavelig talt faller ut av toppen. Men vil hun gå sånn så får hun gå sånn. Jeg liker ikke å kle meg i lite klær, da føler jeg meg naken. Er da fryktelig glad for at jeg får lov til å ha på meg de klærne jeg vil og tenker at kvinner som kler seg i mindre klær eller 'vulgært' tenker det samme. Har heller aldri hørt noen bedt en annen kvinne kle på seg. Men når jeg hører venninner snakke nedsettende om de som velger å gå i "lite klær", tenker jeg de først og fremst føler seg truet. På samme måte som menn kan føle seg truet når det kommer en kjekk og veltrent mann som gjerne viser frem hva han har å by på. Det skyldes nok usikkerhet. Anonym poster: 431e6123f58aee8227a1ec751cf08fdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #46 Del Skrevet 9. juli 2012 Jeg synes og det er mye nakenhet og sex overalt, og jeg blir lei av det jeg og. Men jeg synes det er feil vei å gå å be andre kvinner om å kle på seg. Tror man heller burde kritisere reklamer, media osv og idealene som fremstilles der. Men det er bare min mening. Jeg synes også det er alt for mye sex og nakenhet overalt. Men nakenheten jeg reagerer på er alle glamourmodellene som er fikset kirurgisk og digitalt. Jeg reagere negativt på det både fordi det er påtrengende i media, reklameplakater etc. i det offentlige rom og fordi jeg mener de signalerer en usunn holdning til kropp. Når det gjelder alminnelige mennensker derimot synes jeg det er greit med mer nakenhet i garderober, dusjer, bad, private hager og andre steder man kan mer forvente det og man har et eget valg. Anonym poster: 216d491b45a31ac27981f1864ef3ad35 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2012 #47 Del Skrevet 16. juli 2012 Jeg har aldri gjort det eller hørt noen gjøre det. Anonym poster: fdb6c99662d82d6ca1382f313298306a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 16. juli 2012 #48 Del Skrevet 16. juli 2012 Fordi det er provoserende og respektløst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå