Gå til innhold

Anonib

Gjest ms_kwang

Anbefalte innlegg

Gjest ms_kwang

Ble tipset for noen dager siden at jeg har noen bilder som florerer på Anonib.com. Det er IKKE nakenbilder, er HELT vanlige bilder fra min FB konto.

Er bare det at jeg har skrevet på flere av albumene mine hvor bildene er tatt fira, + under bildet at jeg gir IKKE lov til at andre skal bruke bildene mine, misbruk /kopiering til andre sider, vil ende med andmeldelse.

Hvordan går jeg fram for dette her?

Har allerede sendt mail til anonib og vært innom politiet, men der fikk jeg bare svar at jeg måtte sende mail til anonib og vente, og vist de ikke fjernet bildene så skulle de se videre på saken.

OK det er bare vanlige bilder, men jeg vil ha fatt i de 3 anonyme brukerne som har stjelt mine bilder! >.<

Forresten.

er BARE FB venner som kan se bildene mine..

Så det er jo kanskje 3 av 200venner på facebooken min som har gjort dette her.

Har noe lignende skjedd deg?

Hvordan gikk du fram?

(OBS!OBS! er mange jenter som er lagt ut på anonib siden /Norway tråden, så dere jenter bør sjekke sidene om dere har blitt lagt ut, med eller uten klær)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Så vidt jeg vet frasier du deg alle rettigheter til dine egne bilder når du legger de opp på Facebook da Facebook i bunn og grunn sitter på rettighetene til bildene. (mulig jeg husker feil her, men var mye styr rundt dette en stund tilbake.)

Uansett tviler jeg på at det er mye politiet vil ta tak i, og for å være helt ærlig, hvis det er helt uskyldige og snille bilder av deg, hvorfor ikke bare la det gå? Ta det som et kompliment. En eller annen kåt gutt eller to syntes du er fin og se på og vil se mer.

Anonym poster: faa3b79baecf42e1410361387b45b3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...