Peluche Skrevet 9. februar 2004 #1 Skrevet 9. februar 2004 Satt isted og hørte gjennom bryllupsmarsjer, og kom til at jeg kan ihvertfall ikke ha Mendelsohns, for da jeg kom til den begynte jo tårene å sprette. Hvordan skal det gå på den store dagen da, jeg kommer jo ikke til å komme meg opp til alteret engang...!!
Gjest Tex Skrevet 9. februar 2004 #2 Skrevet 9. februar 2004 De første titusen gangene jeg hørte marsjen vi skal ha gråt jeg også... Men nå begynner det å gå greit. Sikkert lurt å "øve seg" på å høre den.....
*Lene* Skrevet 9. februar 2004 #3 Skrevet 9. februar 2004 Skal ha samme marsjen, og jeg kommer til å stortute tror jeg.. Trikset er profersjonell make-up! Tror det er verdt pengene denne dagen! Jeg vil ikke ha mascara rennende nedover i svarte striper denne dagen ihvertfall :-)
Holly Hobbie Skrevet 9. februar 2004 #4 Skrevet 9. februar 2004 Du sier noe der - vi skal ha Purpose av Nordraak og den er også nydelig. Men ikke trist, da - så tårene kommer forhåpentlig ikke ås tidlig i vielsen!
Augustbrud02 Skrevet 10. februar 2004 #5 Skrevet 10. februar 2004 Hvis det er noen trøst er det også noe helt annet når man er midt oppi situasjonen på den store dagen. Jeg gråter for ingenting, men det gikk overraskende bra på bryllupsdagen vår!
Livets datter Skrevet 10. februar 2004 #6 Skrevet 10. februar 2004 Finnes det et sted på nettet man kan høre disse, da?
Gjest Tex Skrevet 10. februar 2004 #7 Skrevet 10. februar 2004 Ja her www.kollandsrud.tk Klikk på demo-cd
Peluche Skrevet 10. februar 2004 Forfatter #8 Skrevet 10. februar 2004 Finnes det et sted på nettet man kan høre disse' date= da? Eller her www.orkdalsmenighetene.no (orgelversjoner)
Gjest Tex Skrevet 10. februar 2004 #9 Skrevet 10. februar 2004 tam tatatatam tatata ta, ta tatata,......
April Skrevet 10. februar 2004 #10 Skrevet 10. februar 2004 Tårene trillet på meg når jeg hørte Mendelsohn, men nå synes jeg den er så veldig kraftig og voldsom i forhold til den vi har valgt-Trumpet Voluntary, at tårene triller ikke lenger! Og jeg griner vanligvis for absolutt ingenting..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå