Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2004 #1 Skrevet 9. februar 2004 Irriterer meg grønn over at jeg ikke vet svaret på denne: Det er tyngst om vinteren, trives ikke i lys, veier 20 kg, kan prate men lever ikke, burde være lovlig men er farlig parvis. Hva er det?
Ugla Skrevet 9. februar 2004 #2 Skrevet 9. februar 2004 Er nok bare en "tulle-gåte" dette. Har gått fra "mobil til mobil", ingen som vet svaret. Den har vært tatt opp et par ganger på "snikk snakk", uten at noen løsning har kommet frem. Jeg grublet også på denne et par uker... :-? Var nok helt bortkastet grubleri.... :oops:
Væren Skrevet 9. februar 2004 #3 Skrevet 9. februar 2004 Kan jeg få være så frimodig å spørre om svaret på denne i samme slengen? "Den som lager den, trenger den ikke. Den som har den, selger den. Den som bruker den, vet det ikke... " Hva er det? *håper jeg husket den riktig, nå da...*
Usikker Skrevet 9. februar 2004 #4 Skrevet 9. februar 2004 Kan jeg få være så frimodig å spørre om svaret på denne i samme slengen? "Den som lager den, trenger den ikke. Den som har den, selger den. Den som bruker den, vet det ikke... " Hva er det? *håper jeg husket den riktig, nå da...* Svaret på denne er LIK-KISTE
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2004 #5 Skrevet 9. februar 2004 Kan jeg få være så frimodig å spørre om svaret på denne i samme slengen? "Den som lager den, trenger den ikke. Den som har den, selger den. Den som bruker den, vet det ikke... " Hva er det? *håper jeg husket den riktig, nå da...* Svaret er: ingenting
Ugla Skrevet 9. februar 2004 #6 Skrevet 9. februar 2004 "Den som lager den, trenger den ikke. Den som har den, selger den. Den som bruker den, vet det ikke... " Hva er det? Jeg tror svaret er kiste (lik-kiste).
Gjest Moonshadow Skrevet 9. februar 2004 #8 Skrevet 9. februar 2004 "Den som lager den, trenger den ikke. Den som har den, selger den. Den som bruker den, vet det ikke... " Hva er det? *håper jeg husket den riktig, nå da...* Du tar nok feil... Svaret er: ingenting
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2004 #9 Skrevet 10. februar 2004 en til: sluttsummen er 100, du kan kun bruke tallet 9. Bruk det slik du vil (+ - / uansett, bare tallet 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå