Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har veldig tørr hud i ansiktet, og har lenge vært på jakt etter en fuktighetskrem som gir rikelig med fukt til huden min. Det er veldig fint om den er en del av en serie med renseprodukter også, og at den har solfaktor. Ellers tar jeg imot tips mot tørr hud med takk!

Hvis dere vet om noen veldig gode håndkremer til tørre hender, så setter jeg stor pris på tips om det også!

Anonym poster: 5106fc072aa65478efa53c8225cec387

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå til hudpleier. så kan dem hjelpe deg med produkter som passer til din hudtype :P

Anonym poster: 860cd48c2304d69b1b6e4e45b784faa0

AnonymBruker
Skrevet

Mitt kriseprodukt mot tørr ansiktshud er La Roche-Posays Hydranorm. De har også renseprodukter, men kremen inneholder dessverre ikke solfaktor.

Du kan lese om den inne på www.laroche-posay.no, se helt til høyre i den øverste menyen, der kan du klikke på en link som heter noe sånt som "Alle produkter" :jepp:

Anonym poster: 9f5c233690ab30291b94ac2bf17d01a8

AnonymBruker
Skrevet

Mitt kriseprodukt mot tørr ansiktshud er La Roche-Posays Hydranorm. De har også renseprodukter, men kremen inneholder dessverre ikke solfaktor.

Du kan lese om den inne på www.laroche-posay.no, se helt til høyre i den øverste menyen, der kan du klikke på en link som heter noe sånt som "Alle produkter" :jepp:

Anonym poster: 9f5c233690ab30291b94ac2bf17d01a8

Tusen takk!! Jeg har tenkt litt på dette merket og vurdert å prøve det. Den eneste kremen med spf jeg fant på apoteket var en mot rødhet i ansiktet, og det vet jeg ikke at jeg har...

TS

Anonym poster: 5106fc072aa65478efa53c8225cec387

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...