Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må desverre se på VG-lista fra rådgusplassen. Tone suger, sleiker og svelger RÆV! :sprettert:

Pen, men uten tallent!

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Liker ingen av artistene på VG lista i kveld. Kan ikke fatte folk liker sånt :nei:

Anonym poster: 0eb528a206854ec8d7f430611540f0de

• Liker 1
Skrevet (endret)

Misikk..? :klo:

Vi har dessverre ingen informasjon om ordet 'misikk' i bokmålsdatabasen verken i ordlistene eller i ordboka.

http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=misikk&bokmaal=+&ordbok=bokmaal

Anonym poster: d03fd7985d29b27ec1efea0618a40a21

Du! Ikke skubb deg på de snille og ordblinde da! :nigo: Dersom du gjør det så er du en slemming, dumming og prompenisse! :nei: Jeg har faktisk høyere tanker deg AB!

Endret av Spiralis
Skrevet

Jeg hater Grillex eller hva han heter.

• Liker 2
Gjest kittycat
Skrevet

Sånn hjernedød musikk som "hangover". Okei, du drakk litt mye, hvem gjorde ikke det? Og det var kult, bra chicks og digg? Caare. Og Pitbulls nye sang Back in time, feat et eller annet fra 50-tallet..høres ut som noen utsultede aboriginere med dårlig engelsk som synger. Og hvorfor bryr jeg meg? Joo for de sangene er på min egentlige favorrittkanal, Radio 1.

AnonymBruker
Skrevet

Sånn hjernedød musikk som "hangover". Okei, du drakk litt mye, hvem gjorde ikke det? Og det var kult, bra chicks og digg? Caare. Og Pitbulls nye sang Back in time, feat et eller annet fra 50-tallet..høres ut som noen utsultede aboriginere med dårlig engelsk som synger. Og hvorfor bryr jeg meg? Joo for de sangene er på min egentlige favorrittkanal, Radio 1.

Jeg jobber i populær svensk kleskjede. Der spilles Justin Bieber og Usher 24/7.........

Anonym poster: e17113e3e7b092b14224004099dca9f4

Gjest Svampen
Skrevet

Jeg hater Grillex eller hva han heter.

Skrillex? :fnise:

Skrevet

Grill, Skrill - who cares? Poenget er at jeg synes det er dritt. Commodore 64 var ut for lenge siden!

;)

Gjest badeand1
Skrevet

Junstin bieber.

Det som var på vg lista.

Gjest Svampen
Skrevet

Grill, Skrill - who cares? Poenget er at jeg synes det er dritt. Commodore 64 var ut for lenge siden!

;)

Haha, ja jeg skjønte jo hva du mente da :fnise: Og jeg er forresten veldig enig! Musikken hans er slitsom å høre på, og jeg syns at alle sangene på en måte er ganske like.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...