AnonymBruker Skrevet 29. juni 2012 #1 Skrevet 29. juni 2012 Jeg har fått en helt ny respekt for snille gutter. Anonym poster: d109ffab03e1a208fdb4e8c35572eb77
Gjest tarandus Skrevet 29. juni 2012 #2 Skrevet 29. juni 2012 Og meningen med tråden er hva? Å formidle at du har fått en ny respekt for gutter som går i vennefellen? 1
Gjest .-L-. Skrevet 29. juni 2012 #3 Skrevet 29. juni 2012 At snille gutter oftest går i vennefellen? og at the suger.
Gjest test123 Skrevet 29. juni 2012 #4 Skrevet 29. juni 2012 Handler om å lure seg selv, man er i vennefellen fordi man er snill ikke fordi man ikke er pen/morsom/etc nok 2
Gjest .-L-. Skrevet 29. juni 2012 #5 Skrevet 29. juni 2012 Handler om å lure seg selv, man er i vennefellen fordi man er snill ikke fordi man ikke er pen/morsom/etc nok Meh, man kommer jo i vennezonen fordi man ikke har sex med jenta. Eller venter for lenge med å prøve seg. 3
Knirke Skrevet 30. juni 2012 #6 Skrevet 30. juni 2012 Meh, man kommer jo i vennezonen fordi man ikke har sex med jenta. Eller venter for lenge med å prøve seg. Nei, man havner der fordi motparten ikke finner deg fysisk tiltrekkende nok 4
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2012 #7 Skrevet 30. juni 2012 Så flott for deg, og de snille guttene. Anonym poster: ac8b4e52ad84a5200090c8eb1b3178e9
Papirbit Skrevet 30. juni 2012 #9 Skrevet 30. juni 2012 Vennefellen er ikke-eksisterende og laget kun i din egen hode, slutter du å tenke på de dårlige signalene han gir deg(De vennskapelige) og begynner bevist å være mer flørtende og kle deg litt finere rundt han,kommer det til å snu seg. Behøver ikke å være en dramatisk film scene hvor han sier "halla kompis" og du bare "NEI;jeg er en kvinne!!! ELSK MEG!!" Vær søt, indirekte og flørtende, snart blir det mer naturlig for deg å stå frem med dine ekte følelser. Hvis du er redd for å ødelegge vennskapet,så får du bare leve med det da,men jeg skjønner ikke hvorfor du sier at du vil ha vennskap,når alt du vil er å ha denne mannen? Anyways, Just do it!
Gjest .-L-. Skrevet 30. juni 2012 #10 Skrevet 30. juni 2012 (endret) Nei, man havner der fordi motparten ikke finner deg fysisk tiltrekkende nok Nei, det er ofte damen finner mannen fysisk tiltrekkende, men siden man ikke gjør noe, havner han i vennezonen alikavel. Endret 30. juni 2012 av .-L-. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2012 #11 Skrevet 30. juni 2012 Nei, man havner der fordi motparten ikke finner deg fysisk tiltrekkende nok Ikke nødvendigvis, typen jeg liker havnet i vennefellen hos meg til å begynne med,og han er verdens kjekkeste Anonym poster: bf460d53e6fb9042e67ea15a0676ccaf
Knirke Skrevet 30. juni 2012 #12 Skrevet 30. juni 2012 Ikke nødvendigvis, typen jeg liker havnet i vennefellen hos meg til å begynne med,og han er verdens kjekkeste Anonym poster: bf460d53e6fb9042e67ea15a0676ccaf Hvis du er interessert i ham er han ikke i vennefellen. Vennefellen er det stedet der sex og annen intim kontakt er fullstendig uaktuelt 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2012 #13 Skrevet 30. juni 2012 Hvis du er interessert i ham er han ikke i vennefellen. Vennefellen er det stedet der sex og annen intim kontakt er fullstendig uaktuelt Var jo en grunn til at han plutselig forlot vennefellen da, selfølgelig er vi interessert i hverandre nå. Men han var der en stund,kanskje et år? på tross at han var fin altså Anonym poster: bf460d53e6fb9042e67ea15a0676ccaf
Knirke Skrevet 1. juli 2012 #14 Skrevet 1. juli 2012 Var jo en grunn til at han plutselig forlot vennefellen da, selfølgelig er vi interessert i hverandre nå. Men han var der en stund,kanskje et år? på tross at han var fin altså Anonym poster: bf460d53e6fb9042e67ea15a0676ccaf Vennefellen er ikke noe man forlater... Altså han var aldri der i utgangspunktet
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2012 #15 Skrevet 1. juli 2012 Vennefellen er ikke noe man forlater... Altså han var aldri der i utgangspunktet Jo,med mindre man er feig tulling. Jeg så på han som kun en venn,ingenting sexuelt eller tiltrukkende,han ville mer,men var redd for å ødlegge vennskapet, en dag merket jeg at han ble sjalu når jeg snakket om andre gutter og da utviklet det seg.. Du tror at vennefellen er to når er venner,den ene vennen sier "Jeg liker deg" mens den andre sier "Neei,jg vil heller være venner",men nei,for da er vennskapet egentlig fucked,når du vet at typen liker deg. Vennefellen er å ikke tørre å ta neste steget fordi du blir sett på kun som en venn og du er redd for å ødlegge vennskapet. Anonym poster: bf460d53e6fb9042e67ea15a0676ccaf 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2012 #16 Skrevet 2. juli 2012 Vennefella er når man indirekte kastrerer seg selv. Man stiller seg ikke i en possisjon hvor man er "farlig". For oss gutta handler det mye om at man er kun "snill". Ingen utfordring og ingen flørtende småfrekk tone fører deg kjapt inn i en situasjon hvor du blir ansett som sikker og ufarlig. Man har ofte hørt utrykket "gresset er grønnere på andre siden av gjerdet", at man vil ha det man ikke kan få og at man ikke vet hva man har hatt før man mister det. Ofte handler det om feighet - jeg kan innrømme det, har vært der alt for mange ganger selv. Jeg er vel en av disse "snille gutta", og har ikke noe imot det (aldri vært utro, aldri lurt ei jente, alltid forsøkt å være ærlig om følelser osv). Men ingen er jo bare snill, uskyldig og passer på hva man sier hele tiden! Og det er ofte det man gjør når man liker ei jente og havner i den berømmelige vennefella. Man veier sine ord, prøver hele tiden å si og gjøre det perfekte. Så klager man på dette "spillet" og sutrer over hvorfor ting skal være komplisert. Vel wakeupcall! Hvor ærlig har man vært om man kun har forsøkt å formidle et oversnillt glansbilde av seg selv? Da er det bedre å være litt nonchelant innimello, faktisk sette seg selv litt i fokus også og ikke bare stille opp på 1 sekunds varsel og spørre hvor høyt hun vil du skal hoppe. Vennefella slik jeg ser det har lite med fysisk attraktivitet å gjøre - det handler om å bli sett på som en potensiell partner eller ei. Virker man kuet gjør man ikke det - og det gjelder begge kjønn. Jeg vil ha noen som er likestilt meg selv, ikke ei som ethvert sekund skal gjøre mitt liv bedre og ikke tenker på seg selv. Det gir meg assosiasjoner til husmødre på 50-tallet. Og ja, man kan komme seg ut fra vennefella og inn i noe annet - men det krever at man bryter opp mønsteret og tydelig viser at man ikke gidder være der lengre og at man er attraktiv. Enkelt? aldeles ikke. Anonym poster: 9f7c0b2af99984c44d8eeb2e68124704 2
Reaper Skrevet 2. juli 2012 #17 Skrevet 2. juli 2012 Jeg orker uansett ikke å være venn med ei som er attraktiv mens jeg VET at en annen driver og puler henne jevnlig. GTFO da.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 2. juli 2012 #18 Skrevet 2. juli 2012 Nei, man havner der fordi motparten ikke finner deg fysisk tiltrekkende nok Jepp, og som regel er du i vennefellen lenge før du vet det.
Gjest .-L-. Skrevet 2. juli 2012 #19 Skrevet 2. juli 2012 (endret) Jepp, og som regel er du i vennefellen lenge før du vet det. Begrepet er jo brukt på de som blir venner. Man kan jo ikke være i vennezonen når man ikke er venner med damen :gjeiper: Dersom man ikke er tiltrukket av en person, så er man bare ikke tiltrukket av personen. I alle fall slik jeg har forstått begrepet, at man bruker det på de som man blir venner med, og som da gjerne vil noe mer enn bare det. Endret 2. juli 2012 av .-L-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå