Gå til innhold

Menn; Hva tiltrekker oppmerksomheten deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg på for eksempel på byen/i byen, på fest eller lignende. Hva tiltrekker oppmerksomheten deres? Hva gjør ei jente interessant for dere? Er det kjole og løst hår som er tingen, eller har det ikke så mye å si?

Fortell! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Løst hår? :klo:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Løst hår? :klo:

Ja. Hår som ikke er oppsatt.

Endret av Lilac
Skrevet

Ikke noe spes. Helheten.

Gjest Kyklopen
Skrevet

Hva tiltrekker oppmerksomheten deres?

ingenting.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun virker interessert er det interessant.

Anonym poster: 8dff3cb9cb716de0ec57403347e8c542

Skrevet

ingenting.

Virkelig??

AnonymBruker
Skrevet

store pupper og et pent ansikt.

Anonym poster: 7a788633bbb12cc80a99a0559257e588

• Liker 1
Skrevet

Det viktigste er at hun er hyggelig.

Og det skader aldri at hun ser feminin ut.

• Liker 2
Gjest Svampebob1
Skrevet

Ei flott dame som er fin å se på er akkurat det.

Men det som vekker oppmerksomheten min er når jeg finner ut at hun har noe mellom øra og at hun ikke bare tenker på seg selv ;-)

• Liker 3
Skrevet

At hun er hyggelig å snakke med, og gjerne er pent kledd. Men et par smekre ben i høye hæler er vel min største svakhet

AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun kler av seg alle klærne midt ute på dansegulvet så har hun min oppmerksomhet. Ikke på en god måte, men poenget var nå bare å fange min oppmerksomhet. Hvis hun promper så legger jeg også merke til henne. Heller ikke på en god måte, men hey, er hun oppmerksomhetssyk så får hun bare ta det hun får. Hvis hun spyr i fanget mitt så har hun også prestert å fange min oppmerksomhet.

I det hele tatt, er det bare oppmerksomhet du er ute etter, TS, så er det lett å få til det.

Anonym poster: 9b958bafba57c7e0ddb27e496b0a25ae

• Liker 2
Gjest Svampebob1
Skrevet

Da tenker jeg på for eksempel på byen/i byen, på fest eller lignende. Hva tiltrekker oppmerksomheten deres? Hva gjør ei jente interessant for dere? Er det kjole og løst hår som er tingen, eller har det ikke så mye å si?

Fortell! :D

Vreng rompa! Det er det jeg pleier å gjøre. Det har fungert i alle år ;-)

• Liker 1
Skrevet

Det er nok først og fremst løst hår som tiltrekker oppmerksomheten vår, ja!

Gjest Janus
Skrevet (endret)

Tenker du på hva som tiltrekker oppmerksomheten før jeg har snakket med henne?

Det er et eller annet ved henne jeg blir tiltrekt av og nysgjerrig på uten at jeg helt kan sette ord på det. Hun ser selvsagt bra ut, men det er det mange som gjør, så det er noe mer. Hun er ikke nødvendigvis den peneste heller, selv om hun for meg blir verdens vakreste. Utstråling. Karakter. Skulle gjerne sagt et varmt smil, men jeg har ofte blitt svært nysgjerrig på jenter som er alvorlige og til og med kan se litt triste og uttrykksfulle ut.

Etter at jeg har tatt kontakt går det selvsagt utelukkende på personlighet og kjemi.

:)

Endret av Janus
Skrevet

Er det kjole og løst hår som er tingen, eller har det ikke så mye å si?

Klær og frisyre betyr ingenting. Det er personligheten som avgjør om jeg blir tiltrukket eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...