Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i lange tider brukt venus embrace og vært fornøyd. Sist jeg var på obs fant jeg ikke embrace, og tok bare den nye "pro skin sensitiv" eller hva det var. Nå har jeg brukt den en stund, og synes rett og slett ikke de bladene barberer like tett. Dagen etter barbering kjenner jeg hårene godt, mye bedre enn før. Så jeg var på både Rema og Rimi her i nærheten for å kjøpe embrace bladene, men de var ikke i noen av butikkene. Slutter de å selge embrace? Får vel ta turen på hm, vita, og andre dagligvarebutikker i nærheten. Kanskje de har embrace :)

Eventuelt noen her som har andre blad å anbefale? Jeg har vel rask hårvekst, og ikke noe særlig behov for spesielle milde blader.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høvel og blad for menn! Det er det eneste som funker.

• Liker 1
Skrevet

Mannehøvlene fra gilette er veldig bra!

AnonymBruker
Skrevet

Nja mange har sagt mannfolkblader, jeg kjøpte den dyreste Gillette (husker ikke hvilken) og ble skuffet. Gikk tilbake til Venus Divine, syns at både Embrace og Breeze barberer dårligere. Noen anbefaler Vibrance men jeg syns at den barberte best uten vibreringen på :gjeiper:

Anonym poster: 2ced5c1b8a188393b5c508b0ac397552

Skrevet

Hmm, vanskelig dette skulle være da! :P

Jeg har også prøvd breeze, men syntes ikke det var noe særlig. Kanskje jeg bare må prøve divine da. Er ikke mannehøvel litt røft på huden? Kanskje verdt et forsøk, ikke vet jeg! Vibrance har jeg ikke prøvd. Jeg var bare såpass fornøyd med at embrace barberte tett og godt, så skuff om den er ute av produksjon eller noe sånt!

Skrevet

Var på obs i dag, og endelig fant jeg embrace-bladene igjen, hurra! De var sikkert bare tom sist.. :sjenert:

Skrevet

Barberbladsliper fra Et Enklere Liv, jeg liker den så godt, nå i disse sommerlige tider hvor alt må være perfekt.

Skrevet

Firepakken med flergangshøvler fra Gilette. Det er "engangshøvler" men kan brukes opp til ti ganger med min hårvekst, så jeg sparer flere tusen kroner i året på å kjøpe dem fremfor nye blader til damehøvlene, som forøvrig ikke er like bra som herrehøvlene av en eller annen merkelig grunn.

En pakke med fire koster mellom 30 og 50 kroner og for meg holder de fire høvlene i et halvt års tid før jeg kjøper en pakke til.

Skrevet

Firepakken med flergangshøvler fra Gilette. Det er "engangshøvler" men kan brukes opp til ti ganger med min hårvekst, så jeg sparer flere tusen kroner i året på å kjøpe dem fremfor nye blader til damehøvlene, som forøvrig ikke er like bra som herrehøvlene av en eller annen merkelig grunn.

En pakke med fire koster mellom 30 og 50 kroner og for meg holder de fire høvlene i et halvt års tid før jeg kjøper en pakke til.

Wow, interessant tips! Synes embrace-bladene er de beste jeg har prøvd, men nå har jeg ikke prøvd herrehøvler heller. Jeg vil tro jeg har normal hårvekst, men synes ikke alle blader er så gode. Kjøper du herre-engangshøvler?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...