Gjest Maruwan Skrevet 29. juni 2012 #1 Skrevet 29. juni 2012 Er det greit å spørre noen du deiter hvor mange ganger hun pleier å drite per dag? Hvordan skal man i såfall spørre om det? Noen som har noen tips? Selv har jeg en maks-grense på 2 ganger til dagen i gjennomsnitt, men det er absolutt maks også. Syns at det vitner om dårlig kosthold når folk driter oftere enn det i løpet av en dag, noe som igjen vitner om lite selvkontroll. Folk kan så klart forandre seg, men som oftest gjør de ikke de. Har jo ikke lyst til å ende opp med noen som spør etter toalettet som det første de gjør når jeg f.eks. tar dem med hjem til mamma og pappa. Og nei, det er ikke sånn at jeg dømmer folk som driter oftere, folk må få gjøre som dem vil, men det må jo være lov å leite etter noen som har det samme verdisynet når det gjelder driting og kosthold uten at en skal bli sett på som dømmende eller sjalu av den grunn. 5
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2012 #2 Skrevet 29. juni 2012 Anonym poster: 7f9cee93a27ad896a2865b2c12372482 18
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2012 #3 Skrevet 29. juni 2012 men tarmene skal være i gang oftere enn 2 ganger om dagen. Anonym poster: dd51faa1d9266b842f885e723661f93e
Gjest Allergikeren Skrevet 29. juni 2012 #5 Skrevet 29. juni 2012 (endret) Jeg hadde nok ikke likt å bli spurt om sånt. Ikke fordi jeg må ofte på do selv, men jeg syns rett og slett at folk ikke har noe med toalettvanene mine å gjøre. Da kan du eventuelt fiske litt og vinkle det mot kosthold, hvis du "absolutt" må finne ut av det. Edit: Anonymen lenger oppe har forresten et poeng i at tarmene bør "være i gang" mer enn 2 ganger om dagen. 3 ganger daglig er da helt i orden om avføringen er fast og fin. Man bør jo spise en del fiber, drikke nok vann for å unngå forstoppelse, og fysisk aktivitet for å stimulere tarmen "ytterligere". Å gå på do en gang i uka fordi man er forstoppa halve tiden er vel heller ikke noe pluss ...? Endret 29. juni 2012 av Allergikeren
Gjest _La Femme Skrevet 29. juni 2012 #6 Skrevet 29. juni 2012 Bare spør rett fram. Det er det beste. Man kan gå rundt grøten, og spørre om andre ting, f.eks. "hva spiste du i går?", "hvor mye dopapir bruker du?" osv, men det er bare bedre å spørre rett ut om det. Du vil kanskje få et rart blikk, men når det gjelder noe så viktig som dette, syns jeg det er bedre å spørre om det før man plutselig er sammen med personen og ikke vet svaret. 7
Gjest Blubberella Skrevet 29. juni 2012 #9 Skrevet 29. juni 2012 Er det greit å spørre noen du deiter hvor mange ganger hun pleier å drite per dag? Hvordan skal man i såfall spørre om det? Noen som har noen tips? Selv har jeg en maks-grense på 2 ganger til dagen i gjennomsnitt, men det er absolutt maks også. Syns at det vitner om dårlig kosthold når folk driter oftere enn det i løpet av en dag, noe som igjen vitner om lite selvkontroll. Folk kan så klart forandre seg, men som oftest gjør de ikke de. Har jo ikke lyst til å ende opp med noen som spør etter toalettet som det første de gjør når jeg f.eks. tar dem med hjem til mamma og pappa. Og nei, det er ikke sånn at jeg dømmer folk som driter oftere, folk må få gjøre som dem vil, men det må jo være lov å leite etter noen som har det samme verdisynet når det gjelder driting og kosthold uten at en skal bli sett på som dømmende eller sjalu av den grunn. Hahaha, ja du får nevne dette for henne og si at dersom hun driter mer enn to ganger om dagen er hun ingen verdig partner i dine øyne! 4
Gjest Maruwan Skrevet 29. juni 2012 #10 Skrevet 29. juni 2012 (endret) men tarmene skal være i gang oftere enn 2 ganger om dagen. Det mener jeg også. Anal-sex minst 3 ganger om dagen, ihverfall. Så tarmene skal få kjørt seg de, tro du meg. Det er litt derfor jeg har lyst til å forsikre meg om at jeg ikke ender opp med en diaretiker også. Åh, fa.. der dreit du på leggen.. Det er nettopp det jeg forsøker å unngå. Vil også kunne gå ut på byen sammen uten at hun skal fly rundt etter toaletter hele tiden. Vil at hun skal ha nok med meg, og er ikke sikker på at ei som driter oftere enn to ganger til dagen vil føle det sånn. Det er jo ofte snakk om et bekfreftelsesbehov også, har jeg hørt, og jeg vil helst slippe å måtte skryte av fordøyelsessystemet hennes i tide og utide bare for å bevare husfreden. Endret 29. juni 2012 av Maruwan
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2012 #11 Skrevet 29. juni 2012 Er det greit å spørre noen du deiter hvor mange ganger hun pleier å drite per dag? Hvordan skal man i såfall spørre om det? Noen som har noen tips? Selv har jeg en maks-grense på 2 ganger til dagen i gjennomsnitt, men det er absolutt maks også. Syns at det vitner om dårlig kosthold når folk driter oftere enn det i løpet av en dag, noe som igjen vitner om lite selvkontroll. Jeg klarer ikke tenke meg en eneste ting som vitner om mindre selvkontroll enn en som spør "deiten" om toalettvaner. Men greit å si fra tidlig om at man mangler alt som heter antenner. Jeg ville løpt som bare rakkern, og ikke brydd meg om at du sannsynligvis trodde det var pga magetrøbbel. Anonym poster: e07a6a2ada4cd6082ac8bbdf2fcd63ed 8
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2012 #12 Skrevet 29. juni 2012 Det er nettopp det jeg forsøker å unngå. Vil også kunne gå ut på byen sammen uten at hun skal fly rundt etter toaletter hele tiden. Du syns ikke det er enklere å simpelthen telle hvor mange ganger hun forsvinner fra bordet da? Så kan du heller dumpe henne ved toalettbesøk nummer to? Anonym poster: e07a6a2ada4cd6082ac8bbdf2fcd63ed 1
Gjest Maruwan Skrevet 29. juni 2012 #13 Skrevet 29. juni 2012 Bare spør rett fram. Det er det beste. Man kan gå rundt grøten, og spørre om andre ting, f.eks. "hva spiste du i går?", "hvor mye dopapir bruker du?" osv, men det er bare bedre å spørre rett ut om det. Du vil kanskje få et rart blikk, men når det gjelder noe så viktig som dette, syns jeg det er bedre å spørre om det før man plutselig er sammen med personen og ikke vet svaret. Gode tips. Tenker også at en mulighet er kanskje å ha deiten hjemme hos meg og sørge for å ha toalettdøra litt på gløtt. Bare for å sjekke hvor lett hun faller for fristelsen. Hun forrige jeg var sammen med var ei skikkelig flyfille sånne sett. Og det værste var at hun holdt det skjult for meg så lenge, mens alle andre visste det. De på jobben, f.eks, de så jo hvor ofte hun gikk på driteren, men allikevel var det ingen som sa ifra til meg. Det syns jeg er lavmåls, egentlig. De visste jo at vi var samboere.
Gjest Maruwan Skrevet 29. juni 2012 #14 Skrevet 29. juni 2012 Du syns ikke det er enklere å simpelthen telle hvor mange ganger hun forsvinner fra bordet da? Så kan du heller dumpe henne ved toalettbesøk nummer to? Jo, det er en god idè. Sjekk innlegget over.
Gjest Maruwan Skrevet 29. juni 2012 #16 Skrevet 29. juni 2012 Jeg klarer ikke tenke meg en eneste ting som vitner om mindre selvkontroll enn en som spør "deiten" om toalettvaner. Men greit å si fra tidlig om at man mangler alt som heter antenner. Jeg ville løpt som bare rakkern, og ikke brydd meg om at du sannsynligvis trodde det var pga magetrøbbel. Så bare fordi jeg er ute etter noen med samme verdier som meg så betyr det at jeg ikke har selvkontroll eller sosiale antenner? Trangsynt du er da.
Gjest Gorgonzola Skrevet 29. juni 2012 #17 Skrevet 29. juni 2012 Herlig tråd Maruwan, herlig tråd. Jeg mener forøvrig du er i den fulle rett til å finne ut av dette før det blir for seriøst. Det blir skikkelig sexy når dere fyller ut og bytter hver sin egenerklæring om antall dobesøk pr. døgn, penisstørrelse, dusjefrekvens og alle andre nødvendige gjøren og laden som sikrer at dere har strålende kjemi. 4
Surriball Skrevet 29. juni 2012 #18 Skrevet 29. juni 2012 Kødder du nå? Uansett: hva om dama sliter med magen? Har du prøvd å ha irritabel tarm, laktoseintoleranse eller cøliaki? Eller vitner det også om dårlig selvkontroll? Jeg vil uansett påstå at å spørre hvor ofte noen driter vitner om korte, krokete sosiale antenner... 1
Gjest Lurifix Skrevet 29. juni 2012 #19 Skrevet 29. juni 2012 Jeg spiser bare drit og jeg driter maks 1-2 ganger dagen. Så den der verdi/kosthold teorien din burde skrapes. 2
Gjest NozMonster Skrevet 29. juni 2012 #20 Skrevet 29. juni 2012 hvis dette er et problem for deg Maruwan, ja da må du ha et rimlig stille og alright liv Jeg kan ikke helt fatte at det er et så stort problem om kjæresten må bæsje et annet sted enn hjemme hos henne selv men...om du selv bæsjer 2 ganger daglig, så tilsier jo det at du sannsynligvis bæsjer andre steder enn hjemme hos deg selv da? (synes for så vet at 2 ganger daglig hørtes relativt mye og ofte ut jeg men...) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå