AnonymBruker Skrevet 29. juni 2012 #1 Skrevet 29. juni 2012 Jeg har byttet nettleser flere ganger i det siste, synes stadig det kommer oppdateringer som lager krøll og gjør nettleserne ubrukelige. Først var det IE som ble så treg at all forsøk på aktivitet eller scrolling ble et ork. Byttet til Firefox, det gikk bra en stund. Så kom det en oppdatering som først gjorde Youtube ubrukelig. Fant etter mye leting på nett ut at jeg måtte slå av et tillegg for at det skulle virke. Men da var det andre sider igjen som ikke funket. Så ok, bort med Firefox, inn med Google Chrome. Førsteinntrykket var bra, den gikk kjappere enn IE og Firefox. Men så startet problemene der også. Chrome insisterer på å spørre meg hver eneste gang om jeg vil godta Java. Jada, det vil jeg, så jeg trykker på "godta alltid på dette nettstedet". Like fullt spør den på nytt, hver eneste gang. Gjerne to ganger. Finnes det noen måte å fikse dette? Eller aller helst, finnes det en rask og fin nettleser som lar meg se på alle typer normale sider uten å skape masse trøbbel? Anonym poster: 428ee73a18398815cdd5bf09a05c393e
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2012 #3 Skrevet 29. juni 2012 Kanskje dette kan være til hjelp? Dessverre ikke, problemet er at jeg alltid klikker godta alltid på dette nettstedet. Jeg har også huket av at Java skal godtas over alt, men Chrome vil ikke høre på meg. Hadde vært kjekt om det funket på nettbanken og betalingsløsninger i hvert fall. Anonym poster: 428ee73a18398815cdd5bf09a05c393e
kubrak Skrevet 29. juni 2012 #4 Skrevet 29. juni 2012 Google chrome er vel rangert som den beste pdd. Har selv Opera og jeg liker konseptet men har tenkt å skifte til Google Chrome nå med en gang, pga Operas flere begrensninger og feil. Er flere situasjoner hvor opera ikke fungerer overhodet.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2012 #5 Skrevet 29. juni 2012 Google chrome er vel rangert som den beste pdd. Har selv Opera og jeg liker konseptet men har tenkt å skifte til Google Chrome nå med en gang, pga Operas flere begrensninger og feil. Er flere situasjoner hvor opera ikke fungerer overhodet. Si fra hvis du klarer å få den til å godta javabruk. En annen irriterende ting med chrome er at startsiden ikke laster. Må alltid skrive inn den første siden jeg skal ha opp. Leser flere steder at andre har samme problem, men ingen har visst klart å finne løsningen. Anonym poster: 428ee73a18398815cdd5bf09a05c393e
sofie777 Skrevet 29. juni 2012 #6 Skrevet 29. juni 2012 Jeg har det samme problemet som det siste du nevner (ikke alltid, men ofte), men jeg har løst det ved at jeg har bokmerkene til de fire sidene jeg alltid åpner samtidig liggende på bokmerkeraden slik at jeg kan trykke på dem raskt om de skulle være treg.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2012 #7 Skrevet 29. juni 2012 Siste utgave av chrome, fungerer strålende med både JAVA og alt mulig annet, for min del. http://www.filehippo.com/download_google_chrome/ Anonym poster: 6215cb515a4eafbf65f6aa16889a48c0
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2012 #8 Skrevet 29. juni 2012 Siste utgave av chrome, fungerer strålende med både JAVA og alt mulig annet, for min del. Men altså ikke hos meg. Tester Safari nå, den funker i hvert fall på Youtube og med Java så langt. Anonym poster: 428ee73a18398815cdd5bf09a05c393e
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2012 #9 Skrevet 29. juni 2012 Men altså ikke hos meg. Tester Safari nå, den funker i hvert fall på Youtube og med Java så langt. Søren også, Safari virker ikke på NRK nett-tv. Er det ingen nettlesere som funker på alt lenger? Synes det blir verre og verre jo flere oppdateringer som kommer. Skal man virkelig måtte bruke en nettleser til NRK, en til Youtube, en til nettbank osv, osv? Anonym poster: 428ee73a18398815cdd5bf09a05c393e
FantasDick Skrevet 29. juni 2012 #10 Skrevet 29. juni 2012 "Min" Chrome har ingen problemer i det hele tatt, etter det jeg kan se. Ikke det at det hjelper deg, men det må da være noe feil en eller annen plass? Det med startsiden vet jeg hvordan fungerer her, da jeg har "mest besøkt" som startside.
Gjest Applestore Skrevet 29. juni 2012 #11 Skrevet 29. juni 2012 Jeg lastet bare ned den nyeste java-versjonen og skrudde dataen av og på. Etter dette har jeg ikke hatt noe problemer med chrome. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå